۰۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۸۲۲۶۱

یادمان شهدای شهریورماه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادمان شهدای شهریورماه، شهیدان رجایی، باهنر، اندرزگو، عراقی و لاجوردی با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در مهدیه تهران برگزار شد.
يادمان شهداي شهريورماه در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادمان شهدای شهریورماه، شهیدان رجایی، باهنر، اندرزگو، عراقی و لاجوردی شامگاه پنج شنبه هفتم شهریورماه با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و به‌همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در مهدیه تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی فرد با تأکید بر این‌که جامعه اسلامی باید به قول سدید آراسته باشد، افزود: مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید هر کلامی را که ایراد می‌کنند و هر تصمیمی که می‌گیرند، از استحکام علمی، اتقان منطقی، ادبیات صحیح و منطبق بر اخلاق برخوردار باشد تا قول سدید باشد.

وی اظهار داشت: ایمان وعمل صالح، داشتن کارنامه روشن بدون کوچک‌ترین انحراف و ثبات قدم شهید رجایی در برابر دژخیمان رژیم شاهنشاهی به‌دلیل عمل صالحی است که ثمره قول سدید است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین منزلت اندیشه و تفکر اثرگذار عالم برجسته و فرهیخته، حجت‌الاسلام والمسلمین باهنر در دو مقطع حساس دوران مبارزه با طاغوت و سپس پیروزی انقلاب اسلامی را به‌دلیل قول سدید دانست.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد رهبر معظم انقلاب اسلامی را نماد این اقتدار، صلابت، استقامت و ایستادگی در کنار حق و رویارویی باطل در طول نیم قرن گذشته دانست و تصریح کرد: دنیای اسلام امروز به برکت این اقتدار، ایستادگی و ثبات قدم با اقتدار رویاروی نظام سلطه ایستاده است.

وی در بیان پیام سیاسی اجتماعی آیاتی از قرآن کریم، بیان داشت: اگر مسؤولان تصمیمات نادرستی گرفتند که در عرصه مدیریت کشور آنها را با چالش‌هایی در عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست روبرو کرد، گفتار خود را گفتار حق قرار بدهند و سخن خود را سخن مبتنی بر مبانی علمی بنمایند که در سایه سخن و گفتار صحیح، خداوند عمل آنها را اصلاح و آسیب‌های گذشته را جبران می‌کند.

لازم به ذکر است این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اجرای تواشیح آغاز شد، پس از سخنرانی با قرائت دعای پرفیض کمیل ادامه یافت و شرکت کنندگان بر سر سفره احسان اهل‌بیت(ع) اطعام شدند.

 گفتنی است در این مراسم باهنر، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند./956/پ202/ص

ارسال نظرات