۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۸۲۴۳۹
امام جمعه قطیف عربستان:

مدعیان حمایت از ملت‎ها در قبال بمباران غزه سکوت کرده بودند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف با انتقاد شدید از تهدید آمریکا درباره حمله نظامی به سوریه گفت: چرا غربی‎ها در زمان بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده بودند.
حجت الاسلام  حسن صفار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در مسجد امام رضا(ع) این شهر با محکوم کردن برخی از کشورهای غربی که به نزاع‎های منطقه‎ای چشم طمع دوخته است، اظهار داشت: تظاهرات علیه رژیم‎های استکباری کشورهای منطقه نباید بهانه ای برای مداخله نظامی غربیها باشد.

 

وی افزود: مداخله آمریکا و غرب در هر کشور اسلامی با هدف حفظ منافع این کشور و حمایت از شهروندان صورت نمی گیرد.

 

این عالم شیعی با طرح این سؤال که چرا غرب در زمان بمباران غزه از سوی رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده بود، گفت: غربی‎ها کسانی هستند که در برابر جنایت های بی شمار حاکمان عرب سکوت اختیار کرده بودند و هیچ عکس العملی در قبال سرکوب ملت ها نشان نمی دادند.

 

وی با اشاره حوادث ویرانگر اخیر در  کشورهای اسلامی از جمله‎ افغانستان، عراق و لیبی که زمینه مداخله نظامی را برای غرب مهیا کرد، ادامه داد‎: نباید اشتباهات گذشته غرب دوباره تکرار شود.

 

حجت الاسلام صفار با انتقاد از برخی شخصیت‎های اسلامی که برای مداخله نظامی در سوریه به امریکا متوسل می‎شوند، خاطرنشان کرد: توسل به مداخله نظامی غربی‎ها در نزاع‎های داخلی به ضرر ملت‎های اسلامی است و بحران منطقه را دوچندان خواهد کرد./9456/ب903/د

ارسال نظرات