۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۸۳۱۸۰
آیت الله نابلسی:

غرب درصدد یکه‎تازی رژیم صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) صیدای لبنان تاکید کرد که غرب به دنبال تضعیف کشورهای اسلام و تبدیل رژیم به قدرت اول منطقه است.
علامه شيخ عفيف نابلسي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته این شهر با اشاره به اصرار آمریکا برای تجاوز به سوریه خاطرنشان کرد: با وجود این روند، منطقه دچار چالشی اساسی و درگیری سنگینی خواهد شد.
 
وی افزود: با توجه به تنش‌های موجود در منطقه، در صورت به راه افتادن جنگ در سوریه دیری نخواهد پایید که آثار زیانبار این جنگ همه جهان را در بر گیرد.
 
این عالم لبنانی به انتقاد از سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا پرداخت و گفت: مخالفت آمریکا با حل مسالمت آمیز بحران سوریه نشانگر سیاست خصمانه این کشور برای نابود کردن سوریه است.
 
آیت الله نابلسی با اشاره به وجود توطئه‌های برای سلب کامل آرامش و امنیت از سوریه عنوان کرد: دشمنان جهان اسلام با تضعیف کشورهای اسلامی می‌خواهند رژیم صهیونیستی را یکه تاز منطقه سازند تا هیچ کشوری برای این رژیم ایجاد خطر نکند.
 
وی تصریح کرد: تجاوز و حمله نظامی به سوریه تجاوز به صلح جهانی و ارزش‌ها و کرامت انسانی است که به واسطه سیاست‌های سلطه جویانه غرب تحقق می یابد./983/ب902/د
ارسال نظرات