۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۸۴۱۹۷

بازدید نمایندگان حوزه علمیه کشور از روند احداث حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از روند احداث حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه بازدید کرده و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.
بازديد از روند احداث مدرسه علميه امام خامنه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محسن خلج، نماینده شورای عالی حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام پورعباس، نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور امروز از روند احداث و تکمیل مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه برادران و حجت الاسلام سید محمد فخری، دبیر شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان غربی در این بازدید نمایندگان حوزه علمیه کشور را همراهی می کردند.

 

حجت الاسلام قهرمانی در این بازدید با تشریح فرآیند ساخت حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه اظهار کرد: عملیات احداث این پروژه از سال 86 آغاز شده است که متأسفانه به علت کمبود بودجه عملیات اجرایی مدتی راکد ماند.

 

وی تصریح کرد: این حوزه با زیر بنای هشت هزار و پانصد متر مربع با نود و شش حجره دوازده مدرسه ،کتابخانه ی بزرگ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 300 نفر و بخش های اداری، نماز خانه، غذاخوری و سایر بخش های جانبی در حال احداث است.

 

حجت الاسلام قهرمانی پیشرفت فیزیکی مدرسه علمیه امام خامنه ای را 70 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: برای تکمیل این مدرسه علوم دینی 20 میلیارد ریال نیاز است که با تامین بودجه لازم شاهد افتتاح و بهره برداری از این حوزه در سال تحصیلی 93 خواهیم بود.

 

گفتنی است، حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه بزرگ ترین پروژه حوزوی در آذربایجان غربی است که با بهره برداری از آن ظرفیت پذیرش طلاب در این استان سه برابر افزایش می یابد./936/پ203/ب

ارسال نظرات