۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۸۴۲۵۲

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران فردا برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه استاندار جدید مازندران در حالی صبح فردا برگزار می شود که آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه گذشته از تغییر زودهنگام استاندار مازندران انتقاد و این اقدام وزیر کشور را عجولانه توصیف کرد.
استانداري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم معارفه استاندار جدید مازندران در حالی صبح فردا برگزار می شود که آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه گذشته از تغییر زودهنگام استاندار مازندران انتقاد کرد.

 

آیت الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه 22 شهریور با گلایه از اقدام عجولانه وزیر کشور در تغییر استاندار مازندران، گفت: بنده از وزیر کشور در انتخاب سریع استاندار گلایه دارم و اگر بر اساس حروف الفبا هم بود مازندران در رده‌های آخر قرار داشت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در سخنان خود مازندران را یک استان سیاسی و علمی معرفی کرد و گفت: وزیر کشور باید در انتخاب استاندار جدید صبر می کرد و با بزرگان نیز در این خصوص مشورت می کرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آقایان در سخنان خود گفتند با نمایندگان ولی فقیه مشورت خواهیم کرد، ادامه داد: اما بعد از اینکه استاندار مشخص کردند وزیر کشور با من تماس گرفت و مسأله را اعلام کرد، یعنی دیگر حق اعتراض ندارید، این مشورت نبود.

 

آیت الله طبرسی همچنین تأکید کرد: در مراسم معارفه بقیه حرف هایم را بیان خواهم کرد.

 

به گزارش رسا، این گلایه آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در حالی در خطبه های نماز جمعه گذشته مرکز استان بیان شد که فردا رحمانی فضلی، وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم معارفه بیست و یکمین استاندار مازندران به ساری خواهد آمد.

 

بر اساس این گزارش، وزیر کشور صبح فردا پس از حضور در گلزار شهدا با آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار خواهد کرد.

 

این گزارش می افزاید، وزیر کشور قرار است به اتفاق نماینده ولی فقیه در مازندران، از ساعت 10 صبح فردا در مراسم تودیع و معارفه بیست و یکمین استاندار مازندران در استانداری شرکت کند.

 

در این مراسم با قدردانی از خدمات سه سال و نه ماهه سید علی اکبر طاهایی در استانداری، ربیع فلاح به عنوان استاندار بیست و یکم مازندران منصوب می شود.

 

ربیع فلاح، در جلسه یکشنبه گذشته هیأت دولت، به سمت نخستین استاندار مازندران در دولت یازدهم و بیست و یکمین استاندار استان مازندران منصوب شده بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات