۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۸۴۳۲۶

کاروان خدام رضوی به شهرهای شوشتر، شادگان و سوسنگرد سفر کردند

خبرگزاری رسا ـ کاروان خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) در چهارمین روز حضور خود در خوزستان به نقاط گوناگون این استان سفر و با مردم دیدار کردند.
خدام حرم رضوي در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در چهارمین روز از سفر کاروان خدام رضوی به خوزستان، این کاروان همچون نگینی در میان مردم می درخشد.

براساس این گزارش کاروان خدام حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) به شهرهای شادگان، شوشتر و سوسنگرد سفر و از نزدیک با عاشقان امام رضا(ع) دیدار کرد.

همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و میلاد ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خادمان آستان قدس رضوی در میان استقبال باشکوه عاشقان اهل بیت(ع)، از شهرها شادگان، سوسنگرد و شوشتر دیدن و در جشن های بزرگ این شهرستان ها شرکت کردند.

این گزارش می افزاید: استقبال گسترده مردم این شهرها  از خدام آستان قدس رضوی با اهدای شاخه گل از سوی دانش آموزان در برخی از شهرها همراه بود.

این دیدارها با حضور ائمه جمعه، فرمانداران و برخی از مسؤولان شهرستانی انجام می گیرد و پرچم متبرک بارگاه رضوی در میان شور و شوق وصف ناپذیر مردم گردانده شده و عاشقان اهل بیت(ع) با چشمان بارانی به امام هشتم توسل جستند.

در شهرستان شوشتر مردم با پیاده روی در مسیر 500 متری همراه با شعر خوانی و مدیحه سرایی در وصف امام رضا(ع) به استقبال خدام رضوی رفتند؛ قرائت صلوات خاصه امام رضا از سوی یک کودک شوشتری نیز از دیگر بخش های این مراسم در این شهر بود.

عیادت از بیماران، دیدار از مقام صاحب الزمان(عج) و مجموعه باستانی آسیاب ها و آبشارهای شوشتر از دیگر برنامه های خدام حرم رضوی در این شهر بود.

گفتنی است، در شهرهای شادگان و سوسنگرد نیز خادمان با استقبال بی نظیر مردم روبرو شدند که جشن های بزرگی برای بزرگداشت دهه کرامت به ویژه میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار شد./9458/پ203/غ

ارسال نظرات