۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۸۴۴۴۲

مدیر جدید مدرسه علمیه شاهین دژ منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پرهیزکار، طی حکمی از سوی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین دژ منصوب شد.
حجت الاسلام مقدم، معاون حوزه علميه آذربايجان غربي

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: حجت الاسلام علیرضا پرهیزکار طی حکمی از سوی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین دژ منصوب شد.


وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان از شانزدهم شهریورماه جاری با اشاره به اشتغال به تحصیل بیش از یک هزار طلبه گفت: امسال در عرصه پژوهش برنامه ریزی های جدی برای توسعه مبانی تحقیقی در مدارس علمیه صورت گرفته است.


وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: راه اندازی مجلات علمی و تخصصی در مدارس علمیه استان از برنامه ریزی های انجام شده در راستای توسعه مبانی پژوهش حوزوی در سال تحصیلی جدید است.


این مسؤول ادامه داد: در خصوص
طرح های پژوهشی نیز امسال بودجه های مناسبی نیز برای مدارس علمیه اختصاص داده شده است.


حجت الاسلام مقدم با اشاره به اجرای مرحله منطقه ای المپیاد علمی طلاب حوزه شمالغرب کشور، افزود: مقالات رسیده به مرحله منطقه ای این المپیاد در حال حاضر از سوی داوران در حال ارزیابی است.


معاون آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر بعد تربیتی حوزه های علمیه بر اجرای مستمر برنامه های تربیتی و تهذیبی برای طلاب در قالب جلسات مختلف اخلاق اشاره کرد و گفت: سعی شده است با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از اساتید برتر اخلاق حوزه کشور در این جلسات بهره گیریم.


وی در ادامه با اشاره به شرکت بیش از 80 طلبه از مدارس علمیه استان در جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب در مرحله استانی گفت: مرحله استانی این جشنواره با حضور منتخبین مرحله مدرسه ای از ده مهر ماه سال جاری به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات