۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۸۵۰۳۳

کتاب «عیسای من همینقدره؟» به بوته نقد می‌رود

خبرگزاری رسا ـ حوزه هنری استان هرمزگان به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، آیین نقد و بررسی کتاب «عیسای من همینقدره؟» اثر اعظم پشت‌مشهدی را برگزار می‌کند.
عيساي من همينقدره؟

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم نقد و بررسی کتاب «عیسای من همینقدره؟» بیست‌و‌پنجم مهرماه با حضور نویسندگان حوزه دفاع مقدس و رزمندگانی که اسامی آن‌ها در این کتاب به عنوان روایتگر خاطره بیان شده است، برگزار خواهد شد.

 

اعظم پشت‌مشهدی، نویسنده کتاب «عیسای من همینقدره؟» درباره محتوای این اثر گفت: این اثر، روایت زندگی عیسی کریمی، از فرماندهان گردان 422 هرمزگان است که بعد از انقلاب، رییس بهزیستی میناب شد. وی توجه خاصی به روستا‌های محروم منطقه داشت.

 

وی عنوان کرد: خانواده، دوستان، همرزمان و همکاران شهید عیسی کریمی در بهزیستی همچنین علی نجاری‌پور، دوست شهید کریمی که در عملیات شلمچه اسیر شد و شاهد شهادت کریمی بود، راویان اصلی این کتاب هستند.

 

نویسنده کتاب «عیسای من همینقدره؟» با بیان این‌که شهید کریمی خردادماه سال 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید، گفت: پیکر این شهید پس از هشت سال به شهر میناب بازگشت. از این شهید فقط چند تکه استخوان باقی‌مانده بود و هنگامی که مادر شهید این صحنه را دید، در اوج اندوه گفت: «عیسای من همینقدره؟» این گفته بهانه‌ای برای انتخاب عنوان کتاب شد./998/د102/ق

ارسال نظرات