۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۸۵۰۵۵
حجت‌الاسلام شجونی:

حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی دلیل آبروریزی‌‌های آمریکا در جهان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با تأکید بر این‌که دفاع از سوریه وظیفه همه مسلمانان است، طرح سوریه مبنی بر نظارت بین‌المللی بر تسلیحات شیمیایی سوریه را موجب به زانو در آمدن آمریکا ارزیابی کرد و آمریکایی‌ها را دغل کار واقعی در دنیا دانست.
حجت‌الاسلام جعفر شجوني، عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز تهران

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، طرح سوریه مبنی بر نظارت بین‌المللی بر تسلیحات شیمیایی سوریه را موجب به زانو در آمدن آمریکا ارزیابی کرد و نصایح مقام معظم رهبری درباره سوریه را سودمند دانست.

وی با اشاره به این‌که آمریکا با حمله نظامی به سوریه خودکشی سیاسی را کلید می‌زد، افزود: اگر جنگی برپا می‌شد، نخستین رژیمی که فدا می‌شد و از بین می‌رفت رژیم صهیونیستی بود.

حمایت بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی دلیل آبروریزی‌‌های آمریکا در جهان است

حجت الاسلام شجونی حمایت بی‌دریغ از رژیم نامشروع و جنایتکار صهیونیستی را دلیل آبروریزی‌‌های آمریکا در جهان دانست و گفت: آمریکا خوب فریب می‌خورد، خوب خرج می‌کند و همچنین خوب زیر بار غرامت می رود.

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با بیان این‌که انگلیسی‌های خبیث، شصت سال پیش اسراییل را تشکیل دادند، اما وزر و وبال آن را به گردن آمریکا انداختند، اظهار داشت: آمریکا از حمایت و کمک به اسراییل خسته شده و اگر عرب‌ها غیرت به خرج دهند و با هم جمع شوند، قدس شریف را آزاد و اسراییل را نابود می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به وجود قبور بزرگان و مشاهیر اسلام در سوریه، ضرورت دفاع امت اسلامی از سوریه را مورد تأکید قرار داد و آن را وظیفه همه مسلمانان دانست و ابراز داشت: پیامبراکرم(ص) فرمودند اگر مظلومی در دنیا وجود داشت و شما مسلمانان از او دفاع نکردید، شما هم مسلمان نیستید.

پس از اسراییل نوبت نابودی کشورهای حامی استکبار است

حجت‌الاسلام شجونی با تأکید بر این‌که پس از اسراییل نوبت نابودی کشورهای اسلامی حامی استکبار است، تصریح کرد: آل سعود خود را خادم الحرمین می‌نامند درحالی‌که باید بگوییم آنها خائن الحرمین هستند و همچنین قطر که کشورش به قدر خیابان نیروی هوایی ایران هم نمی‌شود، از این درشت گویی‌ها شکست می‌خورد.

آمریکایی‌ها دغل کار واقعی در دنیا هستند

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران به آگاهی افکار عمومی مردم جهان از دورویی آمریکایی‌ها اشاره کرد و با بیان این‌که آمریکایی‌ها برای خود رسوایی فراهم کردند، آنها را دغل کار واقعی در دنیا دانست و افزود: اینها در مورد ملت سوریه به دروغ و به بهانه استفاده سوریه از سلاح شیمیایی دلشان را سوزاندند اما از مردم مظلوم بحرین هیچ‌گونه حمایت جهانی نمی‌شود و همچنین درحالی‌که مردم یمن خواستار ساقط شدن حکومت شان هستند، هیچ‌گونه حمایتی از آنها ندارند و با هواپیماهای بدون سرنشین مردم آن سرزمین را به خاک و خون می کشند./956/ت302/ج

 

ارسال نظرات