۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۸۵۳۶۷

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین از سخنان سیدحسن نصرالله استقبال کرد

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف جوانان انقلاب 14فوریه بحرین در بیانیه‌ای از سخنان دبیر کل حزب الله لبنان در محکومیت جنایت‌های خاندان آل‎خلیفه علیه ملت بحرین، استقبال کرد.
جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين


به گزارش خبرگزاری رسا ، ائتلاف جوانان انقلاب 14فوریه بحرین در بیانیه‌ای از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان در محکومیت جنایت‌های خاندان آل خلیفه علیه ملت بحرین، استقبال کرد.

 

جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین پشتیبانی خود را از دعوت حزب الله جهت موضع گیری در مورد خشونت نظام بحرین و اقداماتش در نابودی مساجد، مقدسات و نقض حقوق بشر را اعلام کرد.


ائتلاف 14 فوریه تاکید کرد که جنایت های آل خلیفه در «نسل‌کشی» ملت بحرین با پشتیبانی عربستان وزیر نظر آمریکا وانگلیس انجام می‌شود.


این جنبش همچنین گفت: ما از دل رنج های ملت بحرین به وجود آمده ایم و با وجود سانسور خبری شدید و کم کاری بین‌المللی باقی خواهد ماند و تا سرکوبی رژیم آل خلیفه به مبارزات خود ادامه می دهیم.


سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه در سخنانش حکومت بحرین را به دلیل  سرکوب شدید اعتراضات مسالمت آمیز مردم این کشور مورد انتقاد قرارداده بود.


سید حسن نصر الله افزود: حکومت بحرین نباید تصور کند می تواند به ظلم و سرکوب ملت بحرین ادامه دهد و خارج راوادار به سکوت در برابر این جنایت ها کند.


وزیر امور خارجه بحرین در واکنش به سخنرانی سید حسن نصر الله در پیامی بر روی «توییتر» دبیر کل حزب الله را «مجرم» خواند.


حکومت بحرین حزب شیعیان این کشور را در لیست سازمان های تروریستی قرار داده است.


همچنین پیش از این مجلس همکاری کشورهای عربی حوضه خلیج فارس تصویب کرده بود که منافع حزب الله و نزدیکانش در کشورهای عضو مجلس مورد هجوم قرار بگیرد./994/ب102/د

منبع:فارس

ارسال نظرات