۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۸۵۹۸۲

استقبال مردم تبریز از کتاب مفاتیح الحیات

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، انتشارات حوزوی و کتب دینی با استقبال عموم مردم آذربایجان شرقی رو به رو شده است.
کتاب مفاتيح الحياة آيت الله جوادي آملي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در حالی تا سیزدهم مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کتاب تبریز برپاست که میزان بازدیدکنندگان و خریداران کتاب نسبت به سال‌های گذشته با کاهش قابل توجهی مواجه بوده است.


با این حال برخی از انتشارات دینی و کتب حوزوی همچون سال‌های گذشته روزهای پرکاری در نمایشگاه کتاب تبریز سپری می کنند، تا جایی که برخی از کتب اخلاقی، معرفتی و آئینی از جمله کتاب نفیس مفاتیج الحیات، اثر حضرت آیت الله جوادی آملی با استقبال علا‌قه‌مندان عرصه کتاب و کتابخوانی رو به رو شده است.


بنابر این گزارش، این کتاب ارزشمند نسبت به دیگر تازه‌های نشر قیمتی مناسب داشته و همین امر موجب شده تا علاقه‌مندان بسیاری برای خرید باتخفیف 40 درصدی این کتاب در نمایشگاه کتاب تبریز حضور یابند، با این حال نباید از وضعیت بیمار بازار نشر که به نمایشگاه کتاب استانی نیز سرایت کرده، غافل بود.


غرفه پاسخگویی به شبهات دینی


همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز غرقه پاسخگویی به شبهات دینی نیز با استقبال خوب خانواده ها و بازدیدکنندگان رو به رو شده است که روزانه به طور متوسط 100 مشاوره مذهبی در محل سالن پروین اعتصامی نمایشگاه از سوی یکی از مبلغان حوزوی ارایه می شود.


همچنین در این بخش از نمایشگاه مشاوره‌های خانواده، تربیت فرزند، آداب و آئین همسرداری، اخلاق و معنویت، آشنایی با عرفان‌های کاذب و نوظهور، فرق ضاله و پرسش و پاسخ مذهبی صورت می گیرد، افزون بر این‌که بخش پرطرفدار «قرآن بخوان جایزه بگیر» نیز در سالن امیرکبیر میزبان بازدیدکنندگان است.


سالن پروین اعتصامی ویژه ناشران حوزوی و کتب دینی


عموم علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سالن پروین اعتصامی این نمایشگاه با تهیه بن کارت الکترونیکی کتاب از تخفیف 40 درصدی خرید کتب دینی نیز بهره مند شوند، البته در دیگر غرفه‌های این سالن، ناشران نرم‌افزارهای الکترونیکی دینی و مذهبی نیز آماده ارایه آخرین محصولات خود هستند./935/پ202/ق

ارسال نظرات