۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۸۶۴۲۶

انتشار جدیدترین شماره ماهنامه ذکر + متن

خبرگزاری رسا ـ هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه ذکر ویژه مهرماه از سوی حزب مؤتلفه اسلامی منتشر شد.
هشتاد و هشتمين شماره ذکر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ـ هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه ذکر ویژه مهرماه با سردبیری مجید تولایی از سوی حزب مؤتلفه اسلامی چاپ و منتشر شد.

 

در ابتدا در بخش یک جرعه آب عنوان «نشانه­های اهل بهشت؟» و در بخش نشانه عنوان «ضرورت تحول نظام اداری» را می خوانیم.

 

«از اعتدالیون عامیون تا اعتدالگراهای ارزشی» نوشته اسدالله بادامچیان سرمقاله این شماره است.

 

«ولایتی اصولگرا است یا حداد عادل؟» گفت­وگو با مهدی کوچک­زاده، «صدا و سیما زیاده­روی نکرده است» گفت­وگو با حسن لاسجردی، «به طور مطلق باید تابع رهبر تشکیلات بود» گفت­وگو با صادق زیباکلام، «در حزب دینی برخورد سلب نداریم» گفت­وگو با محمدتقی زمانیان، «دانشگاه حزب نیست» گفت­وگو با مهندس میرسلیم، در بخش گفت­وگو آمده است.

 

«هیزم صدا و سیما کدام آتش است» عنوانی است که در بخش یادداشت آمده و «این ایرانیان خبرساز» را در بخش گزارش می خوانیم.

 

در بخش سیاست، «اعتدالیون؛ در ابتدای مسیری پیچ و خم»، «مفهومی به نام اعتدال در فرهنگ سیاسی غرب وجود ندارد» گفت‌وگو با حجت الاسلام غرویان، «فیل اعتدال­گرایی باید از تاریکی خارج شود» گفت­وگو با محمدرضا تاجیک، «اعتدال یعنی انتخاب درست مسؤولان» گفت­وگو با محمدتقی زمانیان، « اعتدال، همیشه مطلوب نیست» گفت­وگو با با علیرضا اسلامی، «از هژمونی اعتدال تا برداشت­های حزبی»، «باید به دنبال اعتدال انقلابی باشیم» گفت­وگو با حجت الاسلام پیروزمند، «عینک­شایستگی به جای عینک سیاسی» گفت­وگو با محمدرضا خباز، بررسی شده است.

 

«توصیه­هایی برای رونق صنعت گردشگری در ایران»، «سهم ناچیز ایران با بهترین امکانات تاریخی»، «گردشگری راهکاری برای توسعه اقتصاد غیرنفتی»، «صادرات نامرئی را جدی نگرفته­ایم»، «گردشگری در کجای اقتصاد ایران قرار دارد»، «دولت­ها برای توسعه گردشگری برنامه ندارند»، «تورم و بیکاری چالش­های اصلی دولت» عناوینی هستند که در بخش اقتصاد ماهنامه ذکر آمده است.

 

در بخش بین اللملل این مطالب را مطالعه می­کنیم: «حمله به سوریه؛ جنگ محدود با تبعان نامحدود»، «سقوط سوریه برای سوریه زیان­بار است» گفت­وگو با حجت السلام سلمان صفوی، «شاهد جنگ تمام عیار در سوریه نخواهیم بود»، گفت­وگو با پروفسور رابرت بیانچی، «تبعات و ‌آثار حمله آمریکا به سوریه نامشخص و کنترل ناپذیر است»، گفت­وگو با پروفسور محمود منشی­پور، «جنگ علیه سوریه جنایت علیه بشریت است» گفت­وگو با اتفمن لندمن، «عربستان از حمله به سوریه نفع می­برد» گفت­وگو با با پروفسور نادر انتصار، «آمریکا امیداوار بود وارد سناریوی جنگ تمام عیار با سوریه نشود» گفت­وگو با پروفسور استفن زونس، «مرسی نصحیت­ها را گوش نکرد» گفت­و گو با حسین شیخ الاسلام و «برنده واقعی توافق اخیر درباره سوریه کیست؟».

 

«سونامی هویتی و جای خالی گفت­وگو» گفت­وگو با حسین باهنر، «گفت­وگو و پیشگیری از زندگی نباتی»، «ضرورت تحول در آموزش و پرورش کشور »، «ارزش­یابی توصیفی برای آموزش و پرورش ضروری است» گفت­وگو با آقای حسنی، در بخش جامعه آمده است.

 

در بخش یادداشت «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و اسلامی­سازی علوم انسانی»، «حفظ هویت با استدلال عقلانی» گفت­وگو با رفیع آتانی و «فرهنگ روح توسعه و پیشرفت» گفت­وگو با عماد افروغ، گنجانده شده است.

 

«تکلیف­گرایی، نتیجه­گرایی یا امر بین الأمرین»، «تکلیف محوری در احکام الهی، مصلحت اندیشی در مباحث مدیرتی»، گفت­وگو با حجت الاسلام دلیر نقده­ای، «عمل بدون نتیجه مصلحت­آمیز، قابل امتثال نیست» گفت­وگو با حجت الاسلام محمد علی علوی را در بخش ویژه مطالعه می کنیم.

 

 در پایان شعرهای «یاد امام» و «عوض کنم» در بخش شعر آمده است.

 

هشتاد و چهارمین شماره ماهنامه ذکر ویژه مهرماه با 64 صفحه و با قیمت دوهزار تومان از سوی حزب مؤتلفه اسلامی راهی بازار کتاب شده است.

 

برای دسترسی به مقالات و گفت­وگوهای این شماره از ماهنامه ذکر اینجا کلیک کنید./998/ن601/ق

ارسال نظرات