۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۸۷۱۱۶
رییس شورای اجرایی حزب الله:

شهرک‎های صهیونیستی در تیررس هزاران موشک مقاومت قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به قدرت موشکی مقاومت اسلامی گفت: شهرک‎های صهیونیستی در تیررس هزاران موشک مقاومت قرار دارند و رژیم صهیونیستی به همین دلیل از تجاوز به لبنان خودداری می‎کند.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهادت یکی از اعضای این جنبش که در دیرکیفا برگزار شد با اشاره به هراس رژیم صهیونیستی از مقاومت اسلامی گفت: اسرائیل بیش از آنکه از قطعنامه های بین المللی بترسد از مقاومت اسلامی و معادله های آن هراس دارد. مقاومت توانست کاری کند که همه شهرک های صهیونیستی در تیررس هزاران موشک قرار داشته باشد.

 

وی افزود: قدرت موشکی حزب الله عامل اصلی عدم تجاوز رژیم اشغالگر به لبنان است. این معادله سبب شد تا لبنان از ثروت های نفتی خود استفاده کند.

 

حجت الاسلام قاووق به مشارکت شرکت های جهانی در مزایده نفت لبنان در پرتو اطمینان آنها از قدرت بازدارندگی مقاومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه جریان 14 مارس همه موفقیت و دستاوردهای مقاومت و تهدید رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله را نادیده می گیرد.

 

رییس اجرایی حزب الله تأکید کرد: اسرائیل که بیش از هشت سال است از مواجهه مستقیم با مقاومت ناتوان است همه نگاه های خود را به فعالیت های جریان 14 مارس برای تضعیف مقاومت دوخته است.

 

وی جریان 14 مارس را در محاصره دریایی از ناکامی توصیف کرد و ادامه داد: این جریان، سخنان آمریکا را باور کرد و به انتظار سرنگونی نظام بشار اسد در سوریه نشست تا شاهد عقب نشینی مقاومت اسلامی باشد، ولی امروزه با ناکامی مواجه شده و به همین دلیل به دشمنی با مقاومت می پردازد.

 

حجت الاسلام قاووق با اشاره به حرص حزب الله بر ثبات لبنان، گفت: جریان 14 مارس با دستورپذیری از بیگانگان در راه تشکیل دولت جدید و فعالیت پارلمان سنگ اندازی می کند. این جریان باید بداند که ما بسیار قوی تر از آن هستیم که تحت تأثیر فشارهای خارجی قرار گیریم.

 

عضو ارشد حزب الله لبنان درباره آخرین تحولات سوریه خاطر نشان ساخت: دشمنان سوریه گمان می کردند که با سلاح و خشونت می توانند نظام سوریه را سرنگون کنند، ولی مقاومت ملت و ارتش سوریه حتی اعتراف آمریکا و اروپا و غرب به اشتباه در محاسبات را به همراه داشت. متأسفانه برخی از اعراب کینه توز که نمی خواهند شکست خود را بپذیرند همچنان در راه ادامه فتنه در سوریه تلاش می کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات