۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۸۷۳۹۱

برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در دهه ولایت تشریح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تشریح برنامه های این سازمان در دهه ولایت گفت: یکی از مهم ترین برنامه های تبلیغات اسلامی خوزستان در این دهه اعزام مبلغ به مناطق روستایی و انجام 10 هزار نفر روز تبلیغ در این مدت است.
حجت الاسلام بلک، مديرکل تبيلغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وظیفه ذاتی این اداره بیان داشت: تبلیغات اسلامی خوزستان به حکم وظایف ذاتی خود برنامه هایی را تدارک دیده که یکی از مهم ترین آنها اعزام روحانیان در مناطق تبلیغی است.

وی تصریح کرد: پیش بینی می کنیم در دهه ولایت 10 هزار نفر روز تبلیغ از سوی مبلغان اعزامی به روستاها انجام شود.

حجت الاسلام بلک بیشترین حجم کاری این اداره کل را در روستاها و مناطق محروم اعلام کرد و گفت: بیشترین حجم کار مبلغان در مناطق روستایی است که نیاز به حضور روحانی در آنها به شدت احساس می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در شهرهایی که ضرورت های ویژه ای احساس می شود برنامه اعزام مبلغ به صورت ویژه انجام شده و در این باره با مدیران شهرها جهت تأمین وسیله نقلیه برای توزیع مبلغان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

وی در ادامه به بسته های محتوایی جهت تامین منابع تبلیغی مبلغان اشاره کرد و اظهارداشت: بسته هایی جهت تأمین محتوای تبلیغی شامل اصل خطبه غدیر، کتابی در پاسخ و رد شبهات دینی، سی دی های فرهنگی و 24 فراز از خطبه غدیر تهیه شده که در اختیار مبلغان قرار می گیرد.

حجت الاسلام بلک با اشاره به تهیه بنر و لوح های فشرده برای هیأت های مذهبی بیان داشت: بسته هایی از مداحی های مورد تأیید برای هیأت ها و مراکز عمومی که در این دهه جشن برگزار می کنند تهیه شده و در اختیار هیأت های مذهبی قرار گرفته است، همچنین بنر هایی با موضوع غدیر برای نصب در اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی با طراحی های زیبا آماده شده که در این دهه بر روی اتوبوس های شهری قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین همایش ائمه جماعات ادارات و دستگاه های استان خبرداد و گفت: برای هماهنگی بیشتر در برنامه های فرهنگی، تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان پیشنهاد برگزاری نخستین همایش ائمه جماعات ادارات، کارخانه جات و شرکت ها به همراه مدیران و مسؤولان روابط عمومی را به شورای فرهنگ عمومی داده تا از این فرصت بتوانیم با قدردانی از زحمات آنها، سرفصل های تبلیغی را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی به افتتاح و بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهرستان هویزه در دهه ولایت اشاره کرد و اظهارداشت: مجتمع فرهنگی غدیر که از اماکن مقدس و قابل احترام به شمار می آید در دهه ولایت در شهرستان هویزه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

برگزاری همایش مسؤولان هیأت های مذهبی و ائمه جماعات مساجد خوزستان، فعال کردن 600 سامانه پیام کوتاه، برگزاری گفتمان دینی با موضوع غدیر در 90 مدرسه، توزیع 2 هزار نسخه نهج البلاغه و 3 هزار جلد قرآن در فضاهای تبلیغی، برگزاری محافل قرآنی و همچنین برگزاری 7 همایش در مناطق خاص فرهنگی اهواز نظیر ملاشیه، عین دو، شهرستان کارون، باوی و حاشیه شهر اهواز از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات خوزستان در دهه ولایت است./9462/ت302/غ

ارسال نظرات