۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۸۷۴۸۱
امام جمعه ایلام:

مسؤولیت در نظام اسلامی یک امانت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ایلام گفت: حفظ نظام بزرگترین امانت در دست همه ما است که باید به خوبی از آن پاسداری کنیم، توجه داشته باشیم مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است.
ديدار محمد باقر قاليباف با امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان ایلام، امروز در دیدار با وزیر کشور گفت: بعد از خلق حماسه سیاسی از سوی مردم فضای ویژه‌ای در کشور به وجود آمد و این حماسه موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان ویژه ساخت.


وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی ولایی و برگرفته از مکتب اهل بیت و رسول اکرم(ص) است و همه باید حافظ آن باشیم، خون پاک شهیدان از اول انقلاب تاکنون نظام را در مقابل توطئه های دشمن بیمه کرده است.


امام جمعه ایلام تصریح کرد: حفظ نظام بزرگترین امانت در دست همه ما است که باید به خوبی از آن پاسداری کنیم، توجه داشته باشیم مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت است.


وی افزود: در حال حاضر فشارهای سنگین اقتصادی بر مردم وارد می شود و دشمن تحریم های سنگینی علیه کشور ما اعمال کرده ولی حضور مردم در عرصه های مختلف باعث شده نظام جمهوری اسلامی استوار بماند.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: آقای مشکینی استاندار سابق ایلام دارای ویژگیهای انقلابی و منشأ خدمات بسیار خوبی در استان شد و از ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.


وی به پیشینه خانواده آیت‌الله مروارید اشاره کرد و افزود: آیت‌الله مروارید پدر بزرگوار محمدرضا مروارید استاندار جدید ایلام 50 سال در استان مبلغ دین بوده و منشأ خیر و برکت برای این استان بودند.


وزیر کشور نیز در این دیدار گفت: جابه‌جایی مدیران یک روال معمول در دولت‌ها بوده است و در دولت تدبیر نیز این هم محقق شده است، برای انتخاب استانداران با مسؤولان مختلفی به اجماع رسیده و سعی شده اجماع نظری برای مسؤولیت استاندار در استان مقصد وجود داشته باشد.


وی بیان داشت: آقای مروارید استاندار جدید ایلام نیازی به تعریف و تمجید ندارد و سوابق کاری وی نشان می دهد ایشان می تواند منشأ تحول در استان ایلام باشد./967/پ202/ب

ارسال نظرات