۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۷۴۸۶
اسلام‎ستیز سابق هلندی به حج مشرف شد؛

آرنود فان دورن: از توهین به پیامبر اسلام پشیمانم

خبرگزاری رسا ـ اسلام‎ستیز شناخته شده هلندی که چندی پیش به دین اسلام گروید در مراسم حج امسال شرکت کرده است.
اسلام ستيز سابق هلندي به حج مشرف شد
 
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "On Islam"، آرنود فان دورن، اسلام ستیز سابق هلندی که زمانی با مشارکت در تولید یک فیلم ضد اسلامی خشم مسلمانان سراسر دنیا را برانگیخت و چندی پیش به اسلام گروید در مراسم حج امسال شرکت کرده است.
 
وی در حالی که نمی توانست مانع از گریستن خود شود در این ارتباط می گوید: من هم اکنون در میان مسلمانان معتقد به سر می برم. امیدوارم که اشک هایی که از سر افسوس می ریزم تمامی گناهانم را پس از توبه بشویند.
 
فان دورن یکی از اعضای سابق حزب راستگرای آزادی در هلند بود که اوایل سال جاری و پس از مطالعات بسیار در مورد دین اسلام به این دین گروید.
 
وی از جمله رهبران حزب آزادی هلند بود که در ساخت فیلم ضد اسلامی "فتنه" که چهره نادرستی از اسلام و مسلمانان به تصویر می کشید، همکاری داشت.
 
پس از آن که فیلم فتنه اعتراضات فراوان مسلمانان سراسر دنیا را به همراه داشت فان دورن تصمیم گرفت که مطالعات بیشتری درباره اسلام و حضرت محمد (ص) داشته باشد و همین مساله منجر به مسلمان شدن وی شد.
 
فان دورن که به شدت از همکاری در ساخت فیلم ضد اسلامی فتنه پشیمان است می گوید که به حج مشرف شده تا گناهان خود را پاک کند.
 

 وی می گوید: زمانی که در مقابل آرامگاه پیامبر اسلام (ص) ایستادم احساس شرمندگی بسیاری کردم. امیدوارم که خداوند توبه مرا بپذیرد و من را ببخشد.

 
این اسلام ستیز سابق می گوید که پس از مشرف شدن به حج بهترین روزهای زندگی خود را می گذراند.
 
وی اظهاری امیدواری کرد که بتواند زمان بیشتری را در شهر مدینه که آرامگاه پیامبر اسلام (ص) در آن قرار دارد سپری کند.
 
مسلمانان یک میلیون نفر از جمعیت 16 میلیون نفری هلند را تشکیل می دهند و اکثر آنان اصلیتی ترکی و مراکشی دارند.
 
آمارها نشان می دهند که تعداد هلندی هایی که دین خود را تغییر داده و مسلمان می شوند افزایش چشمگیری یافته و از 12 هزار نفر به 15 هزار نفر در سال گذشته رسیده است./990/ب902/ک
ارسال نظرات