۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۸۷۵۵۲
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت پرهیز از رویکرد انفعالی در برابر فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صهیونیست ها امروز نبض رسانه ای دنیا را در اختیار دارند، گفت: با همه امکانات محدودی که داریم نباید در برابر تلاش های رسانه ای دشمنان منفعلانه عمل کنیم بلکه باید با قدرت وارد میدان مبارزه شویم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر استان با گرامیداشت دهه ولایت و امامت، این دهه را بهترین فرصت برای تبیین جایگاه ولایت در جامعه دانست و گفت: ولایت نقطه اتکال و عزت ملت ایران در 34 سال اخیر بوده است.

 

وی با بیان این که عید غدیر عید حکومت دینی و سیاست دینی است، افزود: همان طور که ابلاغ احکام دینی،‌ شرعی و بیان واجبات و محرمات بر پیامبر واجب بود، تعیین تکلیف حکومت اسلامی هم وظیفه دینی پیامبر بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان جهان است، افزود: عید غدیر بزرگترین عید خداوند متعال است.

 

وی با اشاره به این که در این روز با عظمت با صراحت از مقام ناب ولایت دفاع شد، تصریح کرد: اکمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت امامت تجلی عید غدیر است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت برگزاری مراسم و برنامه های باشکوه در روز عید غدیر تأکید کرد و گفت: باید در این روز بزرگ به عنوان تعظیم شعائر دینی آن را بزرگ داشت و بر شکوه و عظمت آن افزود.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که باید ارزش های نهفته در این روز بزرگ همواره زنده نگه داشت، بیان داشت: متأسفانه خط نفاق با طرح های شمعذ کننده تلاش می کنند حقیقت غدیر را در جامعه اسلامی کمرنگ کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که غدیر بستری را برای اقتدار و عزت امروز اسلام ناب در دنیا فراهم کرد، ادامه داد: اگر غدیر نبود به یقین اسلام ناب شرایط خاص دیگری در عرصه جهانی داشت.

 

آیت الله طبرسی بزرگداشت و زنده نگه داشتن غدیر را احیای سیره ائمه معصومین(ع) دانست و بیان داشت: باید در برابر توطئه افکنی های دشمنان این واقعه عظیم را برای همیشه تاریخ زنده نگه داریم.

 

امام جمعه ساری غدیر را بستر ساز وحدت امت اسلامی دانست و با بیان این که امت اسلامی اعم از شیعه و سنی باید با کنار گذاشتن برخی اختلاف سلیقه های ناچیز در جهت وحدت و همدلی گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان اسلام هدفی جز نابودی اسلام ناب ندارند، بیان داشت: برای دشمن شیعه و سنی فرقی نمی کند و همه تلاش آن از بین بردن آثار وحدت اسلامی در دنیا است.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز همه ما باید مروج اسلام ناب علوی در جامعه باشیم، افزود: اگر سیره علوی در همه بخش های جامعه ما به خوبی نهادینه شود به حتم شاهد کاهش بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پیروزی از ولایت و رهبری یک اصل مهم در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت راه نجات و سعادت بشر است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به امروز شبکه های ماهواره ای وهابیت به صورت شبانه روزی علیه اسلام ناب شیعی تبلیغ می کنند، بیان داشت: باید در برابر این گونه شبکه های وهابی گری ما نیز تلاش های رسانه ای و سایبری خود را در جهت تقویت جایگاه ولایت بیشتر کنیم.

 

وی با بیان این که صهیونیست ها امروز نبض رسانه ای دنیا را در اختیار دارند، خاطرنشان کرد: با همه امکانات محدودی که داریم نباید در برابر تلاش های رسانه ای دشمنان منفعلانه عمل کنیم بلکه باید با قدرت وارد میدان مبارزه شویم.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک راهکار عملی در جهت تقویت جایگاه اخلاقی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم همه تلاش های صورت گرفته در چند سال اخیر هنوز با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم.

 

وی بر ضرورت تشکیل و راه اندازی سازمانی منسجم و قدرتمند با عنوان امر به معروف و نهی از منکر در کشور اشاره کرد و گفت: عدم انسجام در طرح و برنامه ها مهم ترین عامل عقیم ماندن طرح های امر به معروف و نهی از منکر در کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تنها شعار اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سر دادن در جامعه کافی نیست، خاطرنشان کرد: الان دیگر وقت آن رسیده که شاهد عملیاتی کردن این شعار ها باشیم.

 

وی با تأکید براین که جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با اندیشه سازی همراه شود، بیان داشت: برای جلوگیری از منکرات باید هم در تصمیم و هم اجرا قاطعیت و همدلی وجود داشته باشد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه موضوع امر به معروف و نهی از منکر تنها در مسأله حجاب خلاصه شده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که این فریضه مهم دینی در بسیاری از حوزه ها نظیر اعتیاد، طلاق و دیگر ناهنجاری های اجتماعی کارساز و راهگشا است./950/پ202/س

ارسال نظرات