۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۱۰۱

برگزاری نمایشگاه دائمی آثار پژوهشکده باقرالعلوم

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)از برپایی نمایشگاه دائمی کتب این پژوهشکده در مصلای قم خبر داد.
 پژوهشکده باقرالعلوم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشکدۀ باقرالعلوم(ع)، سید روح الله دعائی، مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با اعلام این خبر گفت: بیش از 200 عنوان کتاب از آثار و کتاب‌هایی که به همت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) به زیور طبع آراسته شده است، در نمایشگاه و فروشگاه این پژوهشکده عرضه می‌شود.
وی افزود: از شاخص‌ترین این آثار موسوعه‌های ائمه اطهار(ع)، مجموعه نفیس دائرة المعارف صحابه پیامبر(ص)، که چندی پیش رونمایی شده بود، شروح صحیفه سجادیه، حاکمان شیعه و سازمان‌های مردم نهاد است.
مدیر روابط عمومی پژوهشکده با ارائه توضیحاتی درباره بقیه کتب ارائه شده در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عناوینی همچون مطالعات استراتژیک فرهنگی، مجموعه مقالات توسعه فرهنگی دینی، عرائس الحدیث، هویت دینی و آموزه‌های چالش برانگیز معاصر، هویت دینی جوانان، بانوان نمونه، بررسی تطبیقی شیوه‌های جمع آوری کتاب‌های حدیثی، اخلاق و ادب در تبلیغ و بسیاری دیگر از کتب پژوهشی در عرصه علوم انسانی اسلامی عرضه شده است. 
دعائی درباره ساعت بازدید از این نمایشگاه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت اداری ازساعت 7:30 تا ساعت 14:30 بعد ازظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.
شایان ذکر است، این نمایشگاه واقع در میدان مصلای قم جنب بلوار نیایش برگزار شده است./907/د101/ن
ارسال نظرات