۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۹۲۵

حضور گسترده مردم قم در راهپیمایی 13 آبان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز یوم‌الله 13 آبان مردم همیشه در صحنه قم پس از راهپیمایی در تجمع بزرک عاشوراییان استکبار ستیز شرکت کردند.
راهپيمايي 13 آبان در قم راهپيمايي 13 آبان در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم با تجمع در مقابل بیت امام راحل به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرده و در تجمع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز شرکت کردند.
 
مراسم یوم الله 13 آبان از ساعت 10 صبح و با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش در راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد مسؤولان استانی، علما، طلاب و روحانیان نیز حضور داشتند.
 
امسال افزون بر جمعیت‌های دانش آموزی و دانشجویی، اقشار مختلف مردم نیز در راهپیمایی شرکت کرده و با حضور پر شور خود دشمنان داخلی و خارجی را مأیوس کردند.
 
راهپمایان با در دست داشتن پلاکاردهای منقش به شعار «مرگ بر آمریکا» و سر دادن این شعار نشان دادند که در هیچ زمانی دشمن خود را فراموش نکرده و با آن سازش نخواهند کرد.
 
مردم همیشه در صحنه و انقلاب قم با حضور پر شور خود به همه نشان دادند که آمریکا دشمن اصلی ما است و هیچ‌گاه بر سر ارزش‌ها و اصول خود با آمریکا رابطه برقرار نخواهند کرد.
 
راهپیمایان در ادامه به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) حرکت کرده و در تجمع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز شرکت کردند.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس اول مجلس شواری اسلامی در جمع عاشوراییان استکبار ستیز به ایراد سخن پرداخت و دولتمردان آمریکایی را غیر قابل اعتماد خواند.
 
وی بیان کرد: امروز نظام اسلامی، آمریکا را به تواضع وادار کرده و به ملت‌های جهان پیام ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار داده است.
 
حجت‌الاسلام ابوترابی فرد همچنین گفت: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر زیاده خواهی، مرگ بر نگاه‌های دوگانه به مسائل جهان و مرگ بر ستیزه گری.
 
نایب رییس مجلس ریشه مشکلات اقتصادی کشور را تکیه بر درآمدهای نفتی ذکر و با تاکید بر این که باید اقتصاد کشور را از اتکا به نفت خارج کنیم، تصریح کرد: رابطه ما با آمریکا قطعا مشکلات اقتصادی کشور را حل نخواهد کرد و قطع رابطه هزینه‌های کشور با درآمدهای نفتی زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان است./927/پ202/ج
ارسال نظرات