۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۱۸۹۵۱۰

مروری بر کتاب آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ چاپ چهارم «آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.
کتاب  آمريکا در نگاه  مقام معظم رهبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب آمریکا در نگاه رهبر معظّم انقلاب اسلامی بر گرفته از نوشته‌ها، پیام‌ها و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و مواضع ایشان در قبال سیاست‌ها، توطئه‌ها و عملکرد دولت‌مردان آمریکاست.

 

عناوین اصلی این کتاب در هشت فصل «جامعه امریکا»، «امریکا و استکبار»، «امریکا و حقوق بشر»، «امریکا و تروریسم»، «امریکا و سایر ملت‌ها»، «امریکا و جهان استکبار»، «امریکا و ایران» و «آینده امریکا» تدوین شده است.

 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

 

امپراتوری زر و زور در آستانه‌ شکست

من الان هم با تمام قوت قلب و به فضل پروردگار و با اتکاء به حول و قوّه‌ی الهی، از بن دندان اعتقادم این است که اگر امریکا تمام نیروهایش را برای ضربه زدن به این انقلاب بسیج کند، نخواهد توانست هیچ غلطی بکند. تلاش می کنند، زحمت می‌کشند، می‌خواهند کارهایی بکنند؛ اما اوج غرورشان، نقطه‌ی ضعفشان است. من الان نقاط ضعف این قدرتمندان ظاهری و پوشالی را احساس می‌کنم؛ تضادهایشان بتدریج روشن خواهد شد.  ‌تمام شد؛ صدای شکست امپراتوری زر و زرو از دور به گوش می رسد.

 

چاپ چهارم  کتاب «امریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌­ای»  از سوی انتشارات انقلاب اسلامی در 202 صفحه و با قیمت بیست و دو هزار تومان روانه بازار کتاب شده است./ 998/د101/ق

ارسال نظرات