۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۹۰۴۰۷
آیت‌الله خاتمی:

غربی‌ها به دنبال انتقام 35 سال پیش هستند/ دشمن آرزوی تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله خاتمی با بیان این‌که ما در مذاکرات فقط چارچوب رهبر معظم انقلاب را قبول داریم، گفت: باید توجه داشته باشیم که غربی‌ها در مذاکرات به دنبال انتقام 35 سال پیش هستند و می‌خواهند بگویند که چرا شما ما را از ایران بیرون کردید.
آيت الله سيد احمد خاتمي آيت الله خاتمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید احمد خاتمی در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین کنگره بین‌المللی علامه ابن شهر آشوب ساروی مازندرانی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با مذاکرات ژنو، گفت: آنچه اهمیت دارد این است که ما در این مذاکرات چارچوب رهبر معظم انقلاب را قبول داریم  و هر بند و ماده‌ای که مورد تأیید ایشان نباشد مطلقا مورد قبول نیست.
وی با بیان این‌که مذاکره‌کنندگان هم به این اصل توجه دارند، افزود: مذاکره‌کنندگان باید توجه داشته باشند که غربی‌ها می‌خواهند انتقام 35 سال پیش را بگیرند.
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: غربی‌ها می‌خواهند بگویند که چرا شما ما را بیرون کردید، راه را باز کنید تا تا ما بیاییم و الا نه سخن از ایران هسته‌ای هست و نه سخن از چیز دیگر، آنها فقط می خواهند سلطه‌شان را دوباره بر ایران تحمیل کنند و به فضل خدا این آرزو را به گور خواهند برد./907/پ202/ج
ارسال نظرات