۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۹۰۴۴۱

دو اثر از بوستان کتاب شایسته تقدیر شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسم بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی دو اثر از آثار بوستان کتاب به عنوان آثار شایسته تقدیر شناخته شد.
مهدي محدثي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بوستان کتاب، مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب،  با بیان این که  در مراسم بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی  دو اثر از آثار بوستان کتاب به عنوان آثار شایسته ی تقدیر شناخته شد؛ گفت: در اختتامیه ی بیستمین جشنواره ی کتاب سال دانشجویی که در پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار شد، دو عنوان از آثار ارزشمند بوستان کتاب ، به عنوان آثار تقدیری شناخته شد.

 

مهدی محدثی در خصوص تعداد آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: از میان آثار رسیده به این جشنواره، 15 اثر به عنوان برگزیده و 26 اثر به عنوان اثر تقدیری معرفی شده‌اند . بوستان کتاب نیز تعداد 24 عنوان از آثار خود را در موضوعات مختلف به جشنواره ی یاد شده ارسال کرده بود که طی چهار مرحله داوری توسط داورانی مجرب _که عمدتا" اعضای هیئت علمی‌ جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های دیگر بودند_ به مرحله ی نهایی راه یافتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

محدثی در باره ی عناوین و مولفین این دو اثر وزین گفت: کتاب های شایسته ی تقدیر عبارتند از:

 1. پژوهشی جدید درباره آیه ی تطهیر؛ تالیف عبدالرحمان باقرزاده؛ در موضوع تفسیر و علوم قرآن؛ 850 صفحه.

 2. سیره ی سیاسی امام رضا علیه السلام؛ تالیف علی کارخانه؛ در موضوع سیاسی- اجتماعی؛ 308 صفحه.

 

جشنواره ی کتاب سال دانشجویی بیست سال است که به همت جهاد دانشگاهی برگزار می شود و شاخص های برگزیدگی آثار، توجه به نیازهای کشور، تسلط مولف بر موضوع کتاب‌، بدیع بودن موضوع، انسجام مطالب‌، کاربردی بودن موضوع و توجه به منابع و همچنین توجه به نگارش است./998/د102/ق

ارسال نظرات