۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۹۰۵۰۵
با عرضه 21 هزار عنوان کتاب؛

یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاحیه رسمی نمایشگاه «یاد یار مهربان»، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تهران و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
نمايشگاه ياد يار  مهربان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» با حضور 450 ناشر و 21 هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

  

مراسم افتتاحیه رسمی این دوره از نمایشگاه «یاد یار مهربان» فردا دوشنبه 4 آذر سال جاری با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

 

تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، توجه به معیارهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخاب کتاب از میان کتاب‌های ارسال ناشران برای عرضه در نمایشگاه، تجهیز کتابخانه‌های مدارس به کتب جدید و متناسب با یکی از مقاطع سه‌گانه تحصیلی آموزش و پرورش و تاکید بر امکان قابلیت استفاده عمومی از کتاب‌ها در کتابخانه آموزشگاه‌ها، توجه به اصل احترام به مراجعان و فراهم کردن حداکثر تسهیلات برای آنها، ایجاد فرصت انتخاب از بین کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه برای مدارس به منظور برطرف کردن نیازهای واقعی واحدهای آموزشی و تجهیزات کتابخانه‌ای آنها و ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی با استفاده از فناوری یارانه‌ای به منظور تکریم مراجعان، سهولت در انتخاب کالا و ثبت و پردازش سریع و دقیق اطلاعات، اهداف یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان را تشکیل می‌دهند.

 

مدارس علاوه بر اعتبار درنظر گرفته شده می‌توانند از تخفیف 30 درصدی و عمومی بازدیدکنندگان از تخفیف 25 درصدی نمایشگاه یاد یار مهربان بهره‌مند شوند.

 

گفتنی است که  یازدهمین نمایشگاه «یاد یار مهربان» از سوم تا نهم آذر سال جاری از ساعت 8 الی 16 در محل باغ کتاب تهران واقع در اتوبان شهید حقانی برپاست./998/د102/ق

ارسال نظرات