۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۹۰۵۹۲
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

ابعاد توافقنامه ژنو روشن نیست/امیدواریم به نتایج مدنظر رسیده باشیم

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان اوباما و احتمال زیر پا گذاشتن تعهدات از سوی غرب، گفت: اگر چنین شود بهتر است روند قبلی ادامه پیدا کند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي موسوي اصفهاني حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که ابعاد توافق نامه ژنو برای ما روشن نیست، اظهار داشت: با توجه به نامه رییس جمهور به رهبر معظم انقلاب و رضایت ظاهری ایشان از مسأله، امید است که به نتایجی که مدنظر بوده رسیده باشیم.

وی با اشاره به انکار برخی مفاد توافق شده از سوی مسؤولان آمریکایی، گفت: اگر اینها بخواهند در مقام عمل کارشکنی کنند و نگذارند نتیجه مذاکرات عملی شود، بهتر است همان روش قبلی ادامه پیدا کند و آنها هر اندازه می خواهند فشار بیاورند و تحریم کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان به اظهارات وزیر امور خارجه و اعلام رضایت تیم مذاکره کننده اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم به آن نتیجه که مسؤولان می گویند رسیده باشیم و حداقل مقداری از تحریم‌ها برداشته شود.

امام جمعه موقت همدان افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند امت اسلامی با استقامت، صبر، تلاش و توکل به خدا می تواند این کاری را که شروع کرده اند به نتیجه نهایی برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در تشریح سخنان دو طرف مذاکره، گفت: غربی‌ها مدعی‌اند که ما نگذاشتیم ایران بمب اتم بسازد و تیم مذاکره کننده ادعا می کند ما خودمان از پیش گفته بودیم که دنبال تولید تسلیحات هسته‌ای نیستیم و این چیزی نیست که آنها به ما تحمیل کرده باشند.

وی ادامه داد: اگر نتیجه مذاکره این باشد خوب است زیرا همان چیزی است که ما می خواستیم، رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرمودند که ما دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیستیم./928/ت302/ج

ارسال نظرات