۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۹۰۹۸۵
عصر امروز؛

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مراسم پایانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی استان تهران عصر امروز برگزار شد.
مسابقات قرآن کريم طلاب و روحانيون بسيجي در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی استان تهران شامگاه امروز جمعه هشتم آذرماه با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت‌الاسلام محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهراندر مجتمع فرهنگی دارالقرآن بصیرت حکیمیه تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران به بیان وجه شخصیتی امام سجاد(ع) پراداخت و گفت: امام سجاد(ع) یکی از قاریان و قرآنیانی بود که در تاریخ اسلام قرآن را از لحاظ محتوا و قرائت در جامعه معرفی و اقامه کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: امام سجاد(ع) از قاریان ممتاز، بی‌نظیر و بی‌بدیل زمان خود بودند و مورخین از ایشان به عنوان بهترین قاری قرآن کریم یاد کردند.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که هیچ شخصی نبود که صدای امام سجاد(ع) را بشنود و متأثر نشود، افزود: در زمان امام مردم به هنگام آب آوردن باید از جلوی خانه حضرت رد می‌شدند و زمانی که به درب خانه حضرت می‌رسیدند، می‌ایستادند تا صدای تلاوت ایشان را شنیده و بعد بروند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران به بیان گزارشی درباره نحوه برگزاری مسابقات قرآن استان تهران، تعداد شرکت‌ کنندگان و آماری از سال‌های قبل نسبت به امسال پرداخت و اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 76 نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.

همچنین در پایان مراسم از برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی استان تهران تقدیر شد
./9598/د203/ی
ارسال نظرات