۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۹۱۷۶۵

اهدای «منشور آزادگی» به سفرای خارجی مقیم ایران

خبرگزاری رسا ـ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آستانه اربعین حسینی کتاب «منشور آزادگی» را برای اهدا به سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران منتشر می‌کند.
منشور ازادگي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «منشور آزادگی» شامل بخش‌هایی از زندگی امام حسین(ع) به عنوان سمبل آزادگی در جهان است.

 

این کتاب اقتباسی از فصل امام حسین علیه السلام  کتاب «حیات فکری سیاسی امامان شیعه» تألیف حجت‌الاسلام رسول جعفریان است که به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده و توسط یکی از اساتید مسلط به ادبیات و معارف اسلامی خلاصه و روان‌سازی و از سوی زبان‌آموزان این منطقه به زبان انگلیسی ترجمه شده است. این کتاب توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان، چاپ و به سفرا اهدا می‌شود.

 

 مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با در اختیار داشتن 50 مربی و با حضور 3 هزار فراگیر زبان انگلیسی یکی از مهمترین مناطق پایتخت در عرصه زبان‌آموزی است.

 

کتاب «منشور آزادگی» شامل بخش‌هایی از زندگی امام حسین علیه السلام به عنوان سمبل آزادگی در جهان است که با همکاری امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هزار نسخه منتشر خواهد شد و مراسم رونمایی از این کتاب به صورت رسمی برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات