۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۹۲۵۲۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

محتوای وحدت حوزه و دانشگاه، حرکت توحیدی و مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام به محتوا و روح 27 آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: محتوای 27 آذر، همان محتوای روز دانشجو است و آن حرکت توحیدی و مبارزه با استکبار جهانی است.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد، با اشاره به این که موحد بودن، افتخاری بزرگ برای انسان است، تصریح کرد: در هر شغل و جایگاه علمی که قرار داریم، مهم ترین اصل فاصله نگرفتن از توحید و نبوت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به مسیری که خداوند متعال برای انسان ترسیم کرده است، اشاره کرد و افزود: بدانید و آگاه باشید که در مسیر الهی که خداوند متعال برای سعادت انسان ترسیم کرده است، با دشمنان و راهزنانی مواجه هستیم که نخست راهزن این راه، استکبار جهانی است.

 

امام جمعه شهرکرد به محتوا و روح 27 آذر، روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و تصریح کرد: محتوای 27 آذر، همان محتوای روز دانشجو است و آن حرکت توحیدی و مبارزه با استکبار جهانی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که حرکت در مسیر خداوند و مبارزه با استکبار باید شیوه راه دانشگاهیان و مجموعه علمی کشور قرار گیرد، اظهار داشت: این دو اصل غیر قابل انکار است که خداوند متعال نیز در قرآن و در آیات 145 و 146 اعراف به خوبی به آن اشاره کرده است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که مستکبر منطق و استدلال ندارد، خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی، راه و هدف اصلی شهید مفتح بود و امروز نیز پرچم مقاومت و استکبار ستیزی به دستان رهبر فرزانه انقلاب داده شده است و دشمنان بدانند که این راه ادامه دارد و به یقین دانشگاهیان و حوزویان در رأس آن حضور دارند./9457/پ203/ب

ارسال نظرات