۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۵۶۲

روز پژوهش در کتابخانه ملی و رونمایی از شش کتاب

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه ملی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد دو رویداد فرهنگی در حاشیه همایش بین المللی اسناد ایرانی و بزرگداشت روز پژوهش بود.
علي جنتي در  کتابخانه ملي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، کتابخانه ملی در روز بیست و پنجم آذر 1392 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد دو رویداد فرهنگی در حاشیه همایش بین المللی اسناد ایرانی و بزرگداشت روز پژوهش بود.
 

در این روز ابتدا از شش جلد کتاب جدید که از سوی انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی چاپ شده بود؛ از  طرف علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسحق صلاحی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی رونمایی شد.  

     

اصطلاح نامه سه زبانه، روابط ایران و یونسکو (جلد سوم)، آموزش مدیریت اسناد الکترونیک، مجموعه قوانین و مقررات و شیوه‌نامه‌های آرشیوی (جلد 1 و 2)، راهنمای تاریخ شفاهی و اصول مدیریت اسناد در مراکز اسناد از جمله کتاب هایی است که طی مراسمی به مناسبت روز پژوهش و همایش اسناد ایرانی در سالن همایش های کتابخانه ملی رونمایی شدند.

 

همچنین در برنامه ای دیگر، نمایشگاه مشترک عکس ، سند و کتاب ایران و 5 کشور آمریکای لاتین شامل مکزیک، اکوادور، ونزوئلا، بولیوی و کوبا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و سفرای 5 کشور آمریکای لاتین در قالب 50 قاب عکس با عنوان"اولین دوسالانه عکاسی آمریکای لاتین در ایران" افتتاح رسمی شد.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه با موضوع فرهنگی و قومی شامل آثار عکاسان هر پنج کشور به است که در ورودی تالارهای تخصصی سازمان برگزار شده است.

 

خاطرنشان می شود این نمایشگاه به مدت 5 روز از 23 تا 28 آذرماه برپاست و بازدید از آن برای عموم علاقه مندان آزاد است./998/د102/ق

ارسال نظرات