۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۹۲۶۰۸

نخستین شماره ویژه نامه اندیشه به چاپ رسید

خبرگزاری رسا ـ نخستین شماره ضمیمه تخصصی ندای رسا با عنوان «اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون چاپ و منتشر شد.
نخستين ويژه نامه انديشه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین شماره ضمیمه تخصصی«اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون در این زمینه چاپ و منتشر شد.

 

خبر پذیرش دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، آغاز ثبت نام مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد منطقه 6، برگزاری آزمون شفاهی استادی حوزه علمیه خوزستان، برگزاری دوره فن خطابه در اهواز و تشکیل حلقه های معرفت در دانشگاه شهید چمران اهواز از اخبار چاپ شده در این ویژه نامه است.

 

در صفحه نخست این ویژه نامه مطلبی با عنوان گزارشی از دانشکده فقه و مبانی حقوق دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام چاپ شده که این مطلب در گفت و گو با سید مرتضی سید موسوی، معاون دانشکده فقه و مبانی حقوق دانشگاه امیرالمؤمنین(علیه السلام) به دست آمده است.

 

در قسمتی از این مطلب آمده است: در حال حاضر دانشکده حکمت و کلام اسلامی، در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و در رشته های فقه و مبانی حقوق، فقه و اصول و فقه و مذاهب دانشجو می پذیرد.

 

جدول بودجه 42 دانشگاه کشور در سال 93 و اعلام کمترین و بیشترین بودجه ها، خبر تقدیر از شورای هماهنگی عمره دانشگاهیان خوزستان، اعلام تکمیل ظرفیت جدید برای کنکور 92، اجرای طرح بلال در مدارس علمیه خوزستان، برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی مفاهیم قرآن در اهواز از دیگر اخبار نخستین ویژه نامه اندیشه، ضمیمه نشریه روزنامه ندای رسا است.

 

لازم به ذکر است، اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و مدیران حوزه و دانشگاه می توانند نظرات، دیدگاه ها، اخبار و مقالات خود را جهت درج در ضمیمه «اندیشه» به ایمیل andisheh@nedayerasa.ir  ارسال کنند.

 

گفتنی است، این ضمیمه ویژه نشریه ندای رسا هر هفته با موضوعات حوزه و دانشگاه در چهار صفحه تمام رنگی چاپ و منتشر می شود./9464/ن601/ق

ارسال نظرات