۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۹۲۷۲۸

دومین ویژه نامه اندیشه به چاپ رسید

خبرگزاری رسا ـ ضمیمه تخصصی ندای رسا با عنوان «اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون چاپ و منتشر شد.
دومين ويژه نامه انديشه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین شماره ضمیمه تخصصی«اندیشه» ویژه اخبار و مطالب حوزه و دانشگاه استان خوزستان با موضوعات گوناگون در این زمینه چاپ و منتشر شد.

 

خبر اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان خوزستان، برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی اهواز، نشست هم اندیشی طلاب پزوهشگر مدرسه علمیه امام خمینی(رحمةالله علیه) اهواز و برنامه های هفته پژوهش و فناوری در خوزستان از مهمترین اخبار این شماره از ویژه نامه اندیشه است.

 

در بخش گفت و گوی این ویژه نامه، گفت و گوی حسن مروتی، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه به چاپ رسیده است.

 

در قسمتی از این گفت و گو، مروتی به تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام اشاره و تصریح کرد: آیت الله موسوی جزایری مجموعه ای را راه اندازی کردند که ساختار دانشگاهی دارد، با دروس حوزوی و این یک اقدام عملی در راستای وحدت حوزه و دانشگاه است که فارغ التحصیلان آن توانایی تدریس در حوزه و دانشگاه های دیگر را دارند. ما احتیاج به نقاط اتصالی مانند دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام داریم و این شیوه می تواند وحدت حوزه و دانشگاه را به نتیجه برساند.

 

برپایی نماز وحدت در دانشگاه شهید چمران، تشریح سخنان رئیس پارک علم و فناوری خوزستان و مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه، انتخاب سه پژوهشگر دانشگاه چمران به عنوان برتر کشوری و برگزاری مسابقات شفاهی قرآن دانشگاه آزاد آبادان از دیگر اخبار دومین ویژه نامه اندیشه است.

 

لازم به ذکر است، اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و مدیران حوزه و دانشگاه می توانند نظرات، دیدگاه ها، اخبار و مقالات خود را جهت درج در ضمیمه «اندیشه» به ایمیل andisheh@nedayerasa.ir  ارسال کنند.

 

گفتنی است، این ضمیمه ویژه نشریه ندای رسا به مناسبت هفته حوزه و دانشگاه در هشت صفحه تمام رنگی چاپ و منتشر می شود./9464/ن601/ق

ارسال نظرات