۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۹۳۰۳۶
دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین:

رژیم آل‎خلیفه با ایجاد اختلاف طایفه‎ای درصدد نابودی بحرین است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه گفت: رژیم آل‎خلیفه با ایجاد اختلاف طایفه‎ای درصدد نابودی بحرین است.
حجت الاسلام علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز در مسجد امام صادق (ع) در منطقه القفول این کشور در بررسی جایگاه مسیحیت در دنیا گفت: در حال حاضر بیشتر مردم مسیحی هستند و اسلام در جایگاه دوم دنیا قرار دارد.


وی افزود: حضرت مسیح (ع) یکی از پیامبران اولی العزم است که به آمدن حضرت محمد (ص) بشارت داده بود و پیامبر اسلام (ص) نیز آن را مورد احترام و عظیم الشان می‎دانست.


حجت الاسلام شیخ سلمان (ع) شبه جزیره عربستان و بسیاری از کشورهای جهان در قبل از بعثت حضرت محمد مصطفی (ص) به اسلام، را مسیحی برشمرد و خاطرنشان ساخت: به برکت اسلام و ورود آن به مکه و مدینه بسیاری از مردم مسلمان و کم کم به سراسر جهان پیام اسلام انتشار یافت.


وی حضرت محمد (ص) را خاتم رسول خواند و تصریح کرد: دین مبین اسلام مکمل دین‎های سابق است. پذیرفتن دین اسلام از سوی حاکمان ظلم و جور بسیار سخت بود به طوری که در این راه بسیاری از دین داران اعم از مسلمان، مسیحیان و یهودیان هر کدام در تاریخ خود قلع و قمع شدند.


این عالم بحرینی ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) به همه مسیحی‎های بحرین و دنیا گفت: انشاالله خداوند ظهور حضرت مهدی (عج) را به همراه حضرت مسیح (ع) نزدیک‎تر کند تا دولت انسانی، حقیقی، عدالت و حق در زمین آغاز شود.


 وی در بخشی دیگری از سخنان خود به جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه اشاره کرد و گفت: نظام حاکم با ایجاد تفرقه و فتنه در کشور خواهان برهم زدن انسجام ملت و نابودی بحرین است.


حجت الاسلام شیخ سلمان اقدامات طایفه‎گری در نظام بحرین را بسیار واضح دانست و اظهار داشت: به شهادت و مجروح ساختن بسیاری از انقلابیان، شکنجه کودکان و زنان، یورش به منازل و تخریب مساجد و حسینیه‎ها پرده از چهره پلید رژیم آل‎خلیفه برداشته است./994/د102/ع

 

ارسال نظرات