۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۹۳۴۰۴
عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب:

سوء تفاهم خوانندگان فتنه 88 باید اقرار کنند به دروازه خودی شلیک کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، حوادث سال 88 را محصول غفلت خواص بی بصیرت دانست و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری بالای ملت را عامل برون رفت از فتنه ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالگرد حماسه 9دی، تصریح کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب در تمام صحنه ها، متحمل شکست های مفتضحانه و تحمیل جنگ بدر از سوی نظام اسلامی شدند.

 

وی با بیان این که گروه های معاند داخلی و خارجی در هر صحنه ای که با انقلاب و تئوری ولایت فقیه درگیر شدند شکست مفتضحانه ای را دریافت کردند، افزود: استکبار جهانی در سال 88 مترصد جنگ احد انقلاب بودند تا از غفلت خواص بی بصیرت استفاده و شکست سختی را به انقلاب و ملت ما تحمیل کنند.

 

مدیر اجرایی مجمع نمایندگان مدیریت داهیانه رهبر معظم انقلاب را عامل برون رفت کشور از فتنه سال 88 دانست و تصریح کرد: اگر درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و ملت نبود قطعا دشمن در این ماجرا بهره خود را برده بود.

 

وی بیان کرد: ماجرای فتنه و حضور میلیونی و کارگشای مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی یک بار دیگر نشان داد که راهبرد بزرگ امام راحل مبنی بر حمایت از اصل ولایت فقیه، در صحنه سیاسی و دفاع جانانه و حماسی از آرمان های امام شهدا، انقلاب و رهبری موثر واقع می شود.

 

مدیر اجرایی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با انتقاد از عده ای که امروز همنوا با دشمنان حوادث سال 88 را سؤ تفاهم می نامند، بیان داشت: در جنگ احد غفلت دیده بانان باعث بیشترین ضربه به مسلمانان شد، ‌در احد انتخابات 88 نیز گرچه معاندان داخلی و خارجی ذره ای در انحراف و سقوط نظام تردید نداشتند اما باید توجه داشت که همیشه دشمن کار و حرف خود را از زبان و عمل غفلت زده ها و افراد بی بصیرت بهره وری می کند.

 

وی افزود: کسانی که ادعا می کنند حوادث سال 88 سؤ تفاهم بوده امروز باید اقرار کنند که در انتخابات 88 ناخواسته به دروازه خودی شلیک کرده اند، گر چنین شد می توان گفت سؤ تفاهم بوده است، ‌والا صرف لفاظی در مقابل ملت و رهبری دردی نیز دوا نخواهد کرد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات