۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۹۳۶۶۰
در ایام عزاداری پایان ماه صفر؛

ویژه‌برنامه روضه خورشید از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه «روضه خورشید» به مناسبت شب شهادت پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم‎السلام به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا علیه‎السلام پخش می‌شود.
ويژه‌برنامه روضه خورشيد از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با فرارسیدن ایام عزای شهادت پیامبر عظیم الشان اسلام، سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی و عالم خاندان عصمت و طهارت حضرت امام رضا علیهالسلام، ویژه‌برنامه زنده «روضه خورشید» در شب شهادت این سه دریای خروشان معرفت الهی با همکاری آستان قدس رضوی از کنار مضجع شریف امام رضا پخش می‌شود.
در این برنامه حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام محمود صفاری کارشناس مباحث تاریخی به محورهای موضوعی: پیامبر خدا صلی‌الله علیه و آله از نگاه اهل‌بیت علیهمالسلام و اهل‌بیت علیهمالسلام از نگاه پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله شامل عظمت شخصیت پیامبر از نگاه اهل‌بیت، عظمت رسالت پیامبر از نگاه اهل‌بیت، لزوم و آثار محبت اهل‌بیت از نگاه رسول خدا، جایگاه اهل‌بیت از نگاه پیامبر خدا، اصول و لوازم نرمش قهرمانانه در صلح امام حسن مجتبی علیهالسلام با بازخوانی سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، مفهوم و شبهات مرتبط با زیارت، آداب و فضیلت زیارت امام رضا علیهالسلام و شرح بخش‌هایی از زیارت شریف ایشان می‌پردازد.
ویژه‌برنامه زنده «روضه خورشید» کاری از گروه معارف و علوم اهل‌بیت علیهمالسلام به سردبیری و تهیه‌کنندگی ابوالفضل سلیمانی و گویندگی رضا حبیبی 9 تا 12 دی 92 از ساعت 17:45 از حرم مطهر رضوی تقدیم شنوندگان سوگوار رادیو معارف می‌شود.
علاقمندان به مباحث مطرح‌شده می‌توانند پس از پخش برای دریافت برنامه به صفحه اختصاصی برنامه «روضه خورشید» درسایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات