۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۹۴۰۹۴
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار استاندار قم:

مسؤولان نظام به قم نگاه ملی داشته باشند/با انتخاب مدیران متعهد در عمران استان بکوشید

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی بوشهری در دیدار استاندار قم بر تراز و جایگاه ملی استان قم تاکید کرد و گفت: با انتصاب مدیران متعهد، متخصص و خلاق گام های بلندی در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر استان توسط ایشان برداشته شود.
ديدار استاندار قم با مدير حوزه


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در دیدار حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با ایشان، با اشاره به سوابق ارزشمند و تجربیات کارآمد حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش انتصاب ایشان را به سمت استاندار قم تبریک گفت.


آیت الله حسینی بوشهری پرداختن به بحث اشتغال جوانان در کنار مباحث فرهنگی را از کارهای بسیار شایسته عنوان کرد و افزود: تلاش شود شغل هایی تولید شوند که در راستای فرهنگ و شان شهر مقدس قم باشند.


مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تجربیات کارآمد و همت بلند حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش و پشتوانه ی عظیم دولتی و حمایت همه جانبه ی مراجع عظیم الشان، حوزه های علمیه و مردم شریف استان قم را از نقاط قوت استاندار قم عنوان و ابراز امیدواری کرد: با انتصاب مدیران متعهد، متخصص و خلاق گام های بلندی در راستای توسعه و آبادانی هرچه بیشتر استان توسط ایشان برداشته شود.


وی بر شرایط خاص دینی و سیاسی شهر مقدس قم و بهره گیری از نعمت حرم کریمه ی اهل بیت، مسجد مقدس جمکران و مراجع عظام تقلید تاکید و این شهر را دارای جایگاه ملی ارزیابی کرد و خواستار اهتمام ویژه مسئولین عالی رتبه نظام در امر آبادانی شهر عش آل محمد شد.


در این دیدار حجت الاسلام صالحی منش نیز حضرت آیت الله حسینی بوشهری را افتخار شهر عش آل محمد(ص) خواند و با اشاره به تاسیس چندین حوزه ی علمیه در سراسر کشور توسط ایشان حضور ایشان در استان قم را مایه ی خیر و برکت دانست.


استاندار قم جایگاه آیت الله حسینی بوشهری به عنوان امام جمعه قم و رجوع مردم به ایشان را نشان از اشراف کامل ایشان بر شهر قم عنوان کرد و افزود: امید که در سایه الطاف ایزد منان و بهره گیری از رهنمودها و سخنان دلسوزانه ی حضرتعالی بتوانم مثمر به ثمر واقع شوم.


وی تصریح کرد: من خودم را فرزند و متعلق به حوزه ی علمیه می دانم و امیدوارم بتوانم در کسوت استاندار قم با بکارگیری اندوخته های خود در دوران تحصیل علوم دینی در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مایه آبرومندی حوزه ی علمیه باشم. /971/د102/ج

 

ارسال نظرات