۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۹۴۶۳۳

جلد 14 دائرةالمعارف قرآن کریم تا پایان سال ارائه خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه دائرةالمعارف های قرآنی از اتمام جلد 14 دائرةالمعارف قرآن تا پایان سال خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمين خراساني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: حجت‌الاسلام و المسلمین خراسانی با اعلام اتمام جلد 14 دائرةالمعارف قرآن کریم تا پایان سال، اظهار داشت: جلد 14 این مجموعه در حال طی مراحل پایانی است. همه مقالات تعریف شده، مراحل مختلف را طی کرده و در حال حاضر در حال ویرایش تعدادی از این مقالات و بازبینی نهایی هستیم.

 

وی ادامه داد: جلد 14 مشتمل بر ادامه حرف «ر» و حرف «ز» است. مهمترین مدخل های آن، رعد و برق، رفاه، رکوع، رمضان، روح، روزه، روم، رهبانیت، رهن، زبان، زبان قرآن، زلزله، زمزم، زنبورعسل، زیارت، زهد، زوجیت، زیبایی و زن است.

 

مدیر گروه دائرةالمعارف های قرآنی با اعلام رضایت از عملکرد پژوهشگران گروه دائرالمعارف در سال 92 افزود: سال 92 سال پراثری بود، جلد 11 را در آغاز امسال منتشر کردیم، جلد 12 و 13 در نمایشگاه سال آینده ارائه می شود و تا پایان سال نیز جلد 14 به اتمام می رسد.

 

عضو هیات علمی پژوهشگاه اظهار داشت: به همه علاقه مندان معارف قرآنی توصیه می کنیم دائرةالمعارف را تهیه و از مقالات آن استفاده کنند. هدف ما این است که مخاطبان بتوانند به راحتی و با صرف زمان کم به موضوع دسترسی پیدا کنند و به یک مقاله از منابع دست اول از تفاسیر دسترسی پیدا کنند. طبعا اساتید و مبلغان دینی می توانند با مراجعه به دائرالمعارف محتوای کلاس ها و برنامه های خود را غنی تر کنند./992/د102/ق

ارسال نظرات