۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۹۴۹۸۶
زندگینامه شهید مصطفی چمران؛

«مرگ از من فرار می کند» به پله هفتم می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ چاپ هفتم از جلد ششم مجموعه از چشم‌ها با عنوان «مرگ از من فرار می کند؛ کتاب شهید مصطفی چمران» از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می­شود.
مرگ از من فرار مي کند؛ کتاب شهيد مصطفي چمران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات روایت فتح، جلد ششم مجموعه از چشم‌ها با عنوان «مرگ از من فرار می کند: کتاب مصطفی چمران» به چاپ هفتم رسید.این اثر خاطرات شهید مصطفی چمران را از زبان خانواده و آشنایان و همرزمان و همکلاسی ها و دوستانش بازگو می‌کند. تاکنون13200 نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

 

این کتاب برای نخستین بار در سال 1384 منتشر شد و اکنون به چاپ هفتم رسیده است. کتاب « مرگ از من فرر می کند: کتاب مصطفی چمران» بازنویسی خاطرات اطرایان شهید می باشد و متن آن بر اساس مصاحبه‌های انجام شده گردآوری شده است. این اثر در قالب مجموعه ی از چشم‌ها به نگارش درآمده است و چارچوب این مجموعه باعث شده تا وقایع و روایت‌های این کتاب به دور از قصه‌پردازی بازگو شود.

 

در کتاب «مرگ از من فرار می کند»، خاطراتی از زندگی سراسر سفر و پررمز و راز مصطفی چمران روایت می شود. از آمریکا تا لبنان، از پاوه تا سوسنگرد، از اهواز تا دهلاویه و از زمین تا آسمان. در «مرگ از من فرار می کند» از روزهای جبهه و جنگ و زندگی خانوادگی چمران نیز خاطراتی ماندگار نقل شده که هر کدام ما را در بازشناسی آن مرد خدا کمک می‌کند. 

 

گفتنی است «مرگ از من فرار می کند؛ کتاب مصطفی چمران» در قطع رقعی در 296 صفحه با شمارگان 1100 نسخه به قیمت دوازده هزار تومان منتشر می­شود./998/د102/ق

ارسال نظرات