۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۷۸۶
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

استکبارجهانی منافع خود را در تفرقه بین مسلمانان می داند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه هستند، بیان داشت: آن ها منافع خود را در تفرقه دانسته که از این رو دنبال آن هستند تا مسلمانان پراکنده شوند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که ضرورت وحدت و اتحاد بین مسلمانان در شرایط کنونی بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: اصل وحدت هم مورد تاکید پیامبر عظیم الشان اسلام، قرآن کریم و اهل بیت است.

 

وی با اشاره به این که مسلمانان باید ید واحده بوده و در کنار هم حضور داشته باشند، بیان داشت: در شرایط فعلی که پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآمده و اسلام در برابر کفر جهانی قرار گرفته است مسلمانان که دارای دشمن مشترکی هستند باید به دنبال تحقق وحدت باشند.

 

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر این که عوامل وحدت در بین مسلمانان فراوان است، ادامه داد: مساله وحدت یک ضرورتی است که برای پیشرفت اهداف مقدس دین مبین اسلام به آن نیاز داریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه هستند، بیان داشت: آن ها منافع خود را در تفرقه دانسته که از این رو دنبال آن هستند تا مسلمانان پراکنده شوند.

 

وی با تاکید بر این که ما باید حول محور قرآن باشیم که مهم ترین عامل برای تمسک به وحدت است، خاطرنشان کرد: همواره باید به وحدت به عنوان امری اساسی و مهم توجه شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، بیان داشت: شخص وجود گرانقدر پیامبر اکرم، قرآن کریم و عترت اهل بیت که همه نسبت به آن محبت و ارادتشان کامل است باید براساس آن متحد بوده و در راستای ترویج وحدت گام بردارند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که همایش بین المللی ناصرکبیر اطروش در جهت برقراری وحدت حول اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن نقش اساسی دارد، خاطرنشان کرد: فرزندان اهل بیت و نوادگان آن ها در هر نقطه ای از جهان که بودند مردم را دعوت به وحدت کرده و در این راستا تلاش داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، اضافه کرد: ناصرکبیر اطروش از جمله افرادی بوده که در این راستا گام های اساسی در منطقه طبرستان برداشته است./950/ت303/ب

ارسال نظرات