۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۹۶۰۹۰
رییس حوزه علمیه‌های علمیه ماکو:

ابعاد فکری رهبر انقلاب الگوی ارزشمندی برای نسل جوان است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه‌های علمیه ماکو رفتارهای سیاسی، اجتماعی، مدیریتی، اخلاقی و خانوادگی رهبر در حوزه داخلی و بین المللی را شاخص و الگوی مدیریت اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان، نوجوانان، بزرگان و علما نیز بر ابعاد مختلف زندگی مقام معظم رهبری توجه و افتخار کنند.
حجت الاسلام رنجبري

حجت الاسلام ایوب رنجبری، امام جمعه و رییس حوزه علمیه ماکو، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به شاخصه ها و مؤلفه های مدیر اسلامی اظهار کرد: مدیر اسلامی باید اهل تدین واقعی به معنای دین شناسی باشد که اگر به معنای واقعی نباشد در مدیریتش موفق نمی شود.

 

وی شاخصه دوم مدیریت اسلامی را بحث تخصص عنوان کرد و گفت: مدیر اسلامی باید متخصص باشد تا  هنگام پذیرفتن مسؤولیت و مواجه شدن با مسائل اطلاعات کافی در خصوص رفع مشکلات داشته باشد.

 

حجت الاسلام رنجبر اهل حیا بودن و مجرب بودن مدیر اسلامی را از شاخصه های مهم خواند و اظهار داشت: مدیریت اسلامی بر اساس ایدئولوژی اداره می شود این در حالی است که در مدیریت غیراسلامی افکار ماتولوژی بر مدیریت حاکم است که اهداف اصلی آنها را توجیه می کند.

 

رییس حوزه‌های علمیه ماکو با بیان این که مدیریت اسلامی بر پایه ضوابط و اصول استوار است، افزود: مدیریت غیر اسلامی تابع ضوابط و اصولی نبوده و از تمامی ابزارها برای رسیدن به آمال و اهداف خود استفاده می کند.

 

وی رفتارهای سیاسی، اجتماعی، مدیریتی، اخلاقی و خانوادگی رهبر در حوزه داخلی و بین المللی را شاخص و الگوی مدیریت اسلامی دانست و تصریح کرد: جوانان، نوجوانان، بزرگان و علما نیز بر ابعاد مختلف زندگی مقام معظم رهبری توجه و افتخار کنند.

 

حجت الاسلام رنجبر تأکید کرد: جوانان با نگرش در روزهای جوانی رهبر و مجاهدت های ایشان با الگوگیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی خود مسیر درست زندگی خود را پیدا کنند.

 

امام جمعه ماکو خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان مدیر ارشد و عالی بین الملل  و دنیای اسلام مطرح است که این خود افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران است که بتوانیم در تمام صنف ها مدیریت با شکوه خود را با الگوگیری از رهبر فرزانه خود نشان دهیم./936/ت302/س

ارسال نظرات