۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۹۶۳۰۴
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

آثار و برکات وقف برای عموم مردم تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تبیین آثار و برکات وقف در جامعه گفت: در صورت آشنایی عموم مردم با اهمیت و جایگاه وقف در جامعه، بسیاری از مشکلات و مسائل حل می شود.
حجت الاسلام قريشي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مدیر کل و کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان غربی صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این دیدار که در محل دفتر امام جمعه ارومیه در فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه با آرزوی توفیق برای کارکنان اوقاف در استان، اظهار کرد: وقف از جمله مسائل مهم در کشور است و با توفیق الهی امید است بتوانیم این مسئله را در جامعه احیا و گسترش دهیم.

 

 وی تاکید کرد: در صورت آشنایی عموم مردم جامعه با آثار و برکات وقف بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه حل می شود.

 

 حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام قریشی و فرارسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انتخاب حجت الاسلام قریشی به امام جمعه ارومیه و نمایندگی ولی فقیه از سوی مقام عظمای ولایت بسیار بجا و شایسته بود.

 

 وی با اشاره به این که امیدواریم راه حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه سابق ارومیه پایدار باشد، اضافه کرد: از جانب خودم و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه آرزوی توفیق برای شما دارم و به جهت تسلط جنابعالی به مباحث فقهی وقف، از ارشادها و راهنمایی های شما استفاده خواهیم کرد./936/پ203/ب

ارسال نظرات