۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۹۶۸۹۱

انتشار «گوهرهای خفته در خاک»

خبرگزاری رسا ـ مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت چهارمین روز از دهه مبارک فجرT چهارمین اثر خود با عنوان «گوهرهای خفته در خاک» با موضوع خاطرات تفحص را منتشر کرد.
کتاب گوهرهاي خفته در خاک

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  مرکز اسناد انقلاب اسلامی، این مرکز در چهارمین روز از دهه مبارک فجر چهارمین اثر خود را منتشر کرد.

 

«گوهرهای خفته در خاک» عنوان اثری است که به قلم خانم ریحانه خوش طینت به رشته تحریر درآمده است.

«تفحص مثل کار باستان شناسی می ماند که گوهری را پیدا می کنند؛وقتی شما شهیدی را پیدا  می کنید  غبار را از روی این گوهر کنار م زنید، با نمایان شدن این گوهر ارزش کار شما معلوم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود».مقام معظم رهبری

 

اثر پیش رو برگرفته شده از خاطرات سرهنگ پاسدار علیرضا غلامی می باشد که یکی از موضوعات طرح تاریخ انقلاب اسلامی به زبان ساده است که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تحت عنوان دانستنی های انقلاب اسلامی برای جوانان تهیه شده است.

 

«گوهرهای خفته در خاک» در شمارگان2500 نسخه و 208 صفحه و به قیمت  چهار و هفتصد تومان  در دهه مبارک فجر روانه بازار نشر گردیده است.

 

 لازم به ذکر است علاقمندان جهت تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه این مرکز در خیابان انقلاب،خیابان ۱۲فروردین، بعد از خیابان شهدای ژاندارمری نبش مجتمع ناشران مراجعه و یا با شماره تلفن های ۶۶۹۵۳۶۰۷ و ۶۶۹۶۱۵۳۶ تماس بگیرند./998/د102/ق

ارسال نظرات