۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۹۶۹۲۲
امام جمعه شهداد:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه است

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه شهداد گفت: بهترین کار مردم برای حفظ انقلاب اسلامی شرکت کردن در راهپیمایی 22بهمن است که با این کار می‌توانند برنامه های دشمنان اسلامی را ازبین ببرند.
حجت الاسلام احمد الله وردي

حجت الاسلام احمد الله وردی، امام جمعه شهداد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است که به واسطه این انقلاب، حکومت بیداری اسلامی تشکیل شد.

 

وی در ادامه افزود: آزادی مردم در کشور یکی دیگر از دستاورد های انقلاب اسلامی است زیرا در اوایل حکومت شاه، همه مردم و حکومت وابسته به قدرت کشور های غربی بودند اما با وجود انقلاب، آزادی در بین مردم به وجود آمده است.

 

حجت الاسلام الله وردی اظهار داشت: یکی از فایده های مهم این انقلاب اسلامی در ایران، آشنایی مردم با حکومت اسلامی است و این نشان دهنده‌ این است که مردم دیگر کشور ها هم باید آزادی داشته و با فشار کشورهای غربی زندگی نکنند.

 

وی با بیان این که بعد از انقلاب پیشرفت های معنوی، صنعتی و فناوری هسته ای شکل گرفت، تصریح کرد: زحماتی که همه این مردم برای کشور و انقلاب انجام داده اند مسؤولین باید در تحقق این دستاورد‌ها کوشا باشند و آن را حفظ کنند زیرا اگر این اسلام را حفظ نکنند خیانت به خون شهداء کرده‌اند.

 

وی ابراز داشت: بهترین کار مردم برای حفظ این انقلاب اسلامی شرکت کردن در راهپیمایی 22بهمن است که با این کار می‌توانند برنامه های دشمنان اسلامی را از بین ببرند.

 

امام جمعه شهداد کرمان با اشاره به نقش محوری روحانیت در شکوفا شدن این انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: محور و پیشرو این انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است.

 

وی‌ باتوجه به نقش بیداری اسلامی در جهان از سوی روحانیان بیان داشت: طلاب حوزه علمیه باید همان کاری که روحانیان دوران انقلاب کرده اند را انجام دهند تابتوانند این انقلاب زنده نگه‌داشته و آن را در سراسر جهان و به‌همه‌ مردم برسانند. 

 

وی در پایان گفت: همه مسؤولان باید این انقلاب اسلامی را با جدیت حفظ کرده و کار های خود را متناسب باقانون نظام اسلامی برنامه ریزی کنند تا بتوانند هدف های دشمنان را از بین ببرند./970/ت302/ب

ارسال نظرات