۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۹۷۴۸۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به زیاده خواهی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان نقش حضور ملت در صحنه های مختلف انقلاب اظهار داشت:‌ آنچه انقلاب ما را بیمه کرده است،‌ استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان نظام است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س)‌ و گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر بر لزوم بهره گیری از معارف قرآن و اهل بیت(ع)‌ در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از معارف دینی و پیروی از دستورات اسلام توانست بسیاری از قله ها ی پیشرفت را فتح کند.

 

وی با بیان این که رمز موفقیت نظام در ایمان،‌ وحدت و اطاعت از رهبری،‌ افزود: آنچه انقلاب ما را بیمه کرده است،‌ استقامت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان نظام است.

 

حجت الاسلام شکریان راه برون رفت از مشکلات سال های اخیر را نیز وحدت و اطاعت از فرامین رهبری عنوان کرد و بیان داشت: استکبار جهانی از وحدت ملت ایران اسلامی و از اینکه ملت پشت سر رهبری نظام حرکتی مستمر و بصیرت گونه دارد وحشت دارد و به همین دلیل سعی دارند با مخدوش کردن چهره نظام و فشارهای اقتصادی به اهداف شوم خود دست پیدا کند ولی با بصیرت عمومی جامعه هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

 

وی اضافه کرد: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب مملو از جوان هایی است که حاضرند برای دفاع از ارزش ها و آرمان های خود از جان و مال خود بگذرند و در این راه از هیچ کسی هراس به دل ندارند.

 

این استاد حوزه تأکید کرد: ملت ایران برای احیای ارزش های اسلام و حفظ قرآن و شریعت قیام کردند و در این مسیر پر نشیب و فراز همه فشارها و سختی ها اعم از نظامی، ‌سیاسی و ‌اقتصادی نتوانست آنان را از مسیر برگرداند بلکه همواره در راه پیشرفت و اعتلا به حرکت الهی خود ادامه می دهد.

 

این مسؤول فرهنگی با تاکید بر حفظ ارزش ها تصریح کرد: امروز همه دشمنان اسلام در یک جا جمع شده اند و با استفاده از همه ابزارهای تبلیغی، اقتصادی و نظامی خود سعی در انحراف و ایجاد شبهه و انشقاق در بین جامعه بزرگ اسلام را دارند که در این رهگذر ملت های مسلمان باید با هوشیاری این ترفندها را خنثی کنند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران‌ ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به  عنوان یک الگوی تمام عیار در صحنه های جهانی نقشی فعال دارد و ملت های آزاده به ویژه مسلمانان جهان چشم به حرکت های این انقلاب در مواضع جهانی دارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: دشمن با بیان گزینه های روی میز به دنبال مرعوب کردن ملت شجاع ایران اسلامی است، اما ملت هوشیار و همیشه در صحنه ما در سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده خود در روز 22 بهمن بار دیگر نقش های دشمن را خنثی خواهد کرد و راه برون رفت از مشکلات را با این حضور آسان می کند.

 

وی با بیان نقش حضور ملت در صحنه های مختلف انقلاب اظهار داشت:‌ حضور فرد فرد زن و مرد ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ به زیاده خواهی دشمنان است./950/پ202/س

ارسال نظرات