۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۹۷۵۳۷

کتاب دریا دلان رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در حاشیه دیدار آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با خانواده های شهدا از کتاب دریادلان رونمایی شد.
کتاب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خانواده های شهدا و ایثارگران، کمیته های زنان و خانواده و تشکل های مردمی ظهر امروز با حضور در حسینیه بقیه الله با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

 

در ابتدای این مراسم، جاسم صفات، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با اشاره به اجرای 276 برنامه متنوع در سطح استان از سوی این اداره اظهار داشت: عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری همایش تجلیل از جانبازان نخاعی و بازدید از خانواده های شهدا از جمله این برنامه ها بود.

 

وی برگزاری مسابقات گوناگون، برگزاری اردوی مشهد مقدس ویژه خانواده های شهدا و چاپ کتاب دریادلان را از دیگر برنامه های این اداره در دهه فجر عنوان کرد.

 

در بخش دیگری از این مراسم، محبوبه ایزدی پناه مدیر امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، با اشاره به جایگاه زنان پس از انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب تنها 28 درصد از زنان ایرانی باسواد بودند که این رقم در سال 90 به بیش از 76 درصد رسیده است.

 

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان به برنامه های این اداره در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: بیش از 2000 برنامه در عرصه های گوناگون از جمله فرهنگی و اجتماعی در محورهای سبک زندگی اسلامی برگزار شده است.

 

ایزدی پناه در پایان خاطر نشان کرد: زنان خوزستانی همچون گذشته فردا با حضور در راهپمایی 22 بهمن پاسخ یاوه گویی های دشمنان را خواهند داد.

 

گفتنی است در حاشیه این دیدار از کتاب دریادلان که به زندگی و خاطرات شهید حاج محمد خادم می پردازد رونمایی شد.

 

کتاب دریادلان که روایت گر زندگی مردی از خطه جنوب است در 3 فصل زندگینامه، خاطرات و بخش اسناد و تصاویر تنظیم شده است.

 

"دریادلان" زندگی نامه و خاطرات شهید حاج محمد خادم، نوشته عبدالرضا سالمی نژاد به زودی از سوی نشر نیلوفران روانه بازار نشر خواهد شد./9464/پ202/ق

ارسال نظرات