۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۹۷۵۶۰
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ملت ایران فردا مشت محکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب می‌کوبد

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: شرکت در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن در این مقطع حساس از عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی، با همه عداوت‌ها و دشمنی‌هایی که در منطقه و در سطح بین‌الملل در برابر ملت بزرگ ایران وجود دارد، اعلان بیعت مجدد با رهبری عزیز انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی است.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم عليزاده، معاون سياسي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده، معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و دوم بهمن را ترجمان کلیه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اتحاد و انسجام ملی دانست و شرکت پرشور مردم در راهپیمایی این یوم‌الله را اعلان وفاداری به آرمان‌های امام(ره) و میثاق دوباره با شهدای پرافتخار و مظلوم انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.

شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اعلان بیعت مجدد با رهبری انقلاب است

وی تأکید کرد: شرکت در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن در این مقطع حساس از عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی، با همه عداوت‌ها و دشمنی‌هایی که در منطقه و در سطح بین‌الملل در برابر ملت بزرگ ایران وجود دارد، اعلان بیعت مجدد با رهبری عزیز انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی است.

22 بهمن روز اتحاد و انسجام حول محور آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام علیزاده بیست و دوم بهمن را روز عید و جشن ملی و انقلابی ملت بزرگ ایران و روز تجلی یکدلی، اتحاد و انسجام حول محور آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی دانست.

22 بهمن روزی است که ملت ایران جوهره خود را به رخ جهانیان می‌کشد

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که بیست و دوم بهمن روزی است که ملت ایران جوهره خود را به رخ جهانیان می‌کشد، گفت: جوهره ملت ایران نشانی از عظمت، عزت و اقتدار ملتی مقاوم و مجاهد و صبور دارد، بنابراین حضور مردم به منزله قطراتی است که موجی در اقیانوس بیکران معارف، آموزه‌ها و آرمان‌های انقلاب به وجود می‌آورد و به رخ جهانیان می‌کشد.

وی بیست و دوم بهمن را حضور پرشور اقشار مختلف مردم از قومیت‌ها و صاحبان مذاهب مختلف دانست و با اشاره به این‌که بیست و دوم بهمن روز باعظمت و بزرگی است و همه باید آن را پاس داریم، بر حضور همه آحاد مردم به صورت خانوادگی در راهپیمایی سی و پنجمین سالگشت انقلاب شکوهمند اسلامی با احساس تکلیف و وظیفه ملی، دینی و انقلابی تأکید کرد.

ملت ایران بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان و بدخواهان انقلاب می‌کوبد

حجت‌الاسلام علیزاده با تأکید بر این که ملت ایران یکبار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان، دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت ایران می‌زنند، افزود: انقلاب اسلامی که در 22 بهمن 1357 به پیروزی رسید، مولودی به نام حاکمیت سیاسی مبتنی بر آموزه‌های دینی، مکتبی و اسلامی به نام جمهوری اسلامی دارد، انقلاب ما به لطف و فضل خدا به ثمر نشست و به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر عزیز و فقید انقلاب‌مان امام خمینی(ره)، نظام سیاسی مبتنی بر اندیشه سیاسی اسلام و ولایت فقیه در این کشور به وجود آمد.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که انقلاب اسلامی حکومت و نظام دینی را نه فقط برای ملت ایران بلکه برای همه تشنگان عدالت و معنویت در سطح دنیا به ارمغان آورد، گفت: پیام انقلاب اسلامی فقط محصور و محبوس به چهار دیواری کشور خودمان ایران نبوده و نیست بلکه انقلابی است که از دل آن نظام اسلامی و جمهوری اسلامی تجلی پیدا کرد و متولد شد و امید را نه فقط در دل ملت‌های مسلمان تحت ظلم و ستم بلکه در دل همه ملت‌های پابرهنه و مستضعف عالم به‌وجود آورد.

وی با اشاره به این‌که بیست و دوم بهمن روز یادآوری این حماسه بزرگ است و می‌تواند آثار بسیار خوبی را در سطح دنیا در اردوگاه دوستان و دشمنان انقلاب به دنبال داشته باشد، امیدآفرینی و دلگرمی برای دوستان انقلاب را از آثار راهپیمایی بیست و دوم بهمن ارزیابی کرد و افزود: وقتی دوستداران انقلاب اسلامی پرشورتر از هر زمان دیگر حضور پرشور مردم در سی و پنجمین سالگشت انقلاب اسلامی را ببینند، علی رغم همه دشمنی‌ها، عداوت‌ها و فتنه‌ها قطعا دلگرم می‌شوند و احساس پشتوانه قوی می‌کنند.

 پرشورتر بودن راهپیمایی 22 بهمن ضریب امیدواری در دل ملت‌های به خروش آمده در کشورهای اسلامی را بیشتر می‌کند

حجت‌الاسلام علیزاده با اشاره به این که امروز ملت ایران برای دنیای اسلام و دنیای مستضعفین به منزله یک الگو، اسوه‌ای، پشتوانه و دلگرمی است، بیان داشت: هرچه بیست و دوم بهمن را پرشورتر از گذشته به نمایش بگذاریم، ضریب امیدواری در دل ملت‌های مظلوم و مستضعف دنیا به‌ویژه ملت‌های به خروش آمده در کشورهای اسلامی منطقه را بالاتر بردیم و تقویت کردیم.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: دشمنان ما که نمی‌خواهند و نمی‌توانند لحظه‌ای موفقیت نخستین تجربه حکومت دینی را به نظاره بنشینند، وقتی حضور پرشور مردم در حمایت از نظام‌ و انقلاب‌شان در روز بیست و دوم بهمن را ببینند، حساب کار خودشان را می‌کنند و مأیوس‌تر می‌شوند، همچنین آنها که به دنبال اعمال یک سری توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه ملت ایران هستند، مأیوس خواهند شد.

بیست و دوم بهمن باعث قوت قلب دوستان انقلاب در سطح دنیاست

وی بیست و دوم بهمن را تقویت نخستین تجربه حکومت دینی دانست و ابراز داشت: دوستان انقلاب در سطح دنیا وقتی ببینند مردمی که انقلاب کردند، نسل‌های بعدشان هم این راه و مجاهدت را دنبال کرده و از انقلاب‌شان جانانه پاسداری می‌کنند، قوت قلب پیدا کرده، به وجد می‌آیند و خرسند خواهند شد./956/ت302/ج

ارسال نظرات