۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۹۷۶۴۸
امام جمعه نور:

راهپیمایی روز 22 بهمن حماسه سیاسی دیگری را به ارمغان آورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با اشاره به این که این حضور گسترده برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم زده است، بیان داشت: ملت ایران اسلامی با این حضور گسترده خود نشان دادند با اراده ای راسخ و پولادین در راستای تثبیت ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران ثابت قدم و استوار هستند.
امام جمعه نور

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور در حاشیه راهپیمایی امروز 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت سالروز فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی با صلابت روز 22 بهمن صحنه ماندگار و گرانقدری را به ارمغان آوردند.

 

وی با اشاره به این که این حضور گسترده برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم زده است، بیان داشت: ملت ایران اسلامی با این حضور گسترده خود نشان دادند با اراده ای راسخ و پولادین در راستای تثبیت ارزش های والای انقلاب اسلامی ایران ثابت قدم و استوار هستند.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که حضور گرانقدر ملت ایران اسلامی در این روز بزرگ سبب عقب نشینی دشمنان نظام اسلامی می شود، ادامه داد: مردم ما نشان دادند تحریم و تهدیدهای دشمنان تاثیری در اراده والای این ملت ندارد.

  

وی با بیان این که این حضور با بصیرت نشانگر اندیشه تابناک ولایی و عزم راسخ ملت ایران است، گفت: هیچ گونه تهدید، تحریم و تهدیدی نمی تواند در عزم و اراده والای این ملت در حمایت از مقام عظمای ولایت و نظام اسلامی خللی وارد کند.

 

امام جمعه نور در بخش دیگری از سخنان خود، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

حجت الاسلام باقرزاده تبعیت از رهبری را تنها راه عبور از بحران‌ها و مشکلات دانست و تصریح کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی از اقتدار و عظمت برخوردار است به دلیل وحدت و همدلی مردم در تبعیت از ولی فقیه است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان نظام دیگر توانی برای مقابله با نظام اسلامی ندارند، گفت: آنها در این 35 سال از هر ابزار ممکنی برای تضعیف و براندازی نظام استفاده کردند؛ اما با سد محکمی همچون ولایت فقیه روبه رو شدند.

 

امام جمعه نور در پایان گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را رفع کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات