۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۶۹۴
با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن؛

تهرانی‌‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه گویان آمریکایی کوبیدند

خبرگزاری رسا ـ مردم شریف، شهید پرور و ولایتمدار تهران همگام با مردم سراسر کشور با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن، مقاومت و ایستادگی بر اصول و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان گزینه‌های روی میز خود به استکبار جهانی معرفی کردند.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم پرور و ولایتمدار تهران صبح امروز سه شنبه بیست و دوم بهمن ماه همگام با سراسر کشور با حضور میلیونی در راهپیمایی روز 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان مستکبرین جهان کوبیدند و مقاومت و ایستادگی بر اصول و آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب را به‌عنوان گزینه‌های روی میز خود به استکبار جهانی معرفی کردند.

بر اساس این گزارش تهرانی‌ها ساعت 9 صبح امروز از مسیرهای ده گانه با شعار "مرگ بر آمریکا" راهپیمایی خود به سمت میدان آزادی را آغاز کردند.

تهرانی‌ها با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" خشم و انزجار خود را از مستکبرین جهان اعلام کردند.

این گزارش حاکی است تهران امروز همانند جای جای ایران اسلامی سراسر شور و شوق، مظهر عزت و اقتدار و اظهار اعتقاد، مقاومت و ایستادگی بر اصول، آرمان‌ها، ارزش‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی بود.

حضور اقشار مختلف مردم تهران در راهپیمایی امروز به چشم می‌خورد، به‌طوری‌که از همه صنوف، مشاغل و سلیقه‌های مختلف و از کودکان و خردسالان تا جوانان و سالخوردگان در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشتند.

راهپیمایان 22 بهمن با در دست داشتن تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی، با آرمان‌ها و اندیشه‌های این دو رهبر الهی و بزرگ انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه استان تهران امروز همگام با آحاد مردم در این راهپیمایی گسترده حضور پیدا کردند و بر ضرورت توجه مسؤولان کشور به رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کردند.

راهپیمایی امسال باتوجه به یاوه‌گویی‌های اخیر مقامات آمریکایی رنگ و بوی ویژه‌ای داشت و راهپیمایان با حضور میلیونی و سردادن شعارهای ضداستکباری پاسخ دندان شکنی به این یاوه‌گویی‌ها دادند و مشت محکمی بر دهان آنها کوبیدند.

تهران امروز صحنه نمایش اتحاد، انسجام، یکدلی، همدلی و یکپارچگی در تقابل با استکبار جهانی و حمایت و قدردانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و عشق به اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن موج می‌زد.

امروز مسؤولان لشگری و کشوری و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت و با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند و عزم خود را برای خدمت بیشتر به مردم شریف ایران اسلامی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جزم کردند.

براساس این گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: باید از دستاوردهای سی و پنج ساله انقلاب اسلامی با کمترین هزینه به‌خوبی حراست و حفاظت کنیم.

وی اظهار داشت: همه دنیا و مردم ما باید بدانند که مذاکره با 1+5 بر مبنای اعلام حسن نیست و صلح طلب بودن ملت ایران است؛ ما خواستیم در این مذاکره با صدای بلندتر فتوای رهبری را به جهان اعلام کنیم، خواستیم بهانه‌های واهی و دروغ را از دست بدخواهان بگیریم و خواستیم به کشورهای منطقه بگوییم ایران هراسی دروغ است./956/پ202/س

ارسال نظرات