۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۷۷۲۶
حزب‎الله لبنان:

انقلاب اسلامی با رهبری امام خامنه‎ای در حال تحقق همه اهداف خود است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد که انقلاب اسلامی با رهبری امام خامنه‎ای در حال تحقق همه اهداف خود در برافراشتن پرچم عدالت و سرنگونی ظالمان است.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

 

در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی ایران در سالروزش نورانی شد تا قیام جهان سرشار از عدالت درخشان تر شده و تحقق آرزوی انبیا و صالحان درباره برپایی دولت عدالت جهانی مورد انتظار بشریت نزدیک تر شود.

 

حزب الله افزود: سالروز سی و پنجم پیروزی انقلاب اسلامی ایران از راه رسید تا مبانی که انقلاب بر پایه آن استوار شد یعنی استقلال از هیمنه جهانی، آزادی و تصمیم گیری به دور از دخالت بیگانگان تحکیم یابند. برپایی نظام جمهوری اسلامی نقطه عطفی میان حکم الهی و اراده مردمی جهت انتخاب آینده ای بهتر به شمار می آید.

 

این جنبش از انقلاب اسلامی به عنوان تلاش و فداکاری نسل ها جهت تثبت حاکمیت و استقلال کشورشان یاد کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی سب شد ایران به کشوری محوری در منطقه و جهان مبدل شده تا بتواند با قدرت در برابر فشار و تهدیدات مستمر استبکار جهانی ایستادگی کند. این انقلاب همچنین راه پیشرفت علمی، رفاه اجتماعی، قدرت صنعتی و کشاورزی را به ملت آموخت و ایرانیان را به سلاح های پیشرفته جهت دفاع از خود مجهز ساخت.

 

حزب الله لبنان ادامه داد: انقلاب اسلامی که از سوی امام خمینی بزرگ در اواخر دهه هفتاد میلادی رخ داد و آن را به سوی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رهنمود ساخت همچنان به مبانی خود به ویژه «نه شرقی و نه غربی» پایبند مانده و با رهبری امام خامنه ای در حال تحقق همه اهداف خود در برافراشتن پرچم عدالت و سرنگونی ظلم علیه ملت ایران، ملت های منطقه و مستضعفان جهان است.

 

در بخش پایانی این پیام تأکید شده است: حزب الله که این انقلاب را هادی و راهنمای خود می داند، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مسؤولان نظام به ویژه امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران تبریک گفته و اطمینان دارد این انقلاب همچنان به شیوه محمدی اصیل که بر اساس آن توانست به قبله همه آزادگان و مجاهدان مبدل شود، پایبند خواهد ماند./980/ب903/د

ارسال نظرات