۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۹۷۷۸۰
بسیج معصومیه با تجلیل از حضور خیره کننده مردم در حماسه 22 بهمن:

راه حفظ عزت کشور ساخت درونی نظام با سبک مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم در بیانیه ای از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجلیل و تاکید کرد: راه حفظ عزت و مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار استحکام ساخت درونی با سبک مدیریت جهادی است.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم، در بیانیه ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجلیل و تاکید کرد: پیام روشن این راهپیمایی عظیم به همه مسئولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که این ملت همچنان بر آرمان ها و ارزش های خود تاکید دارند.

 

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

 

باسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِـؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِـرُونَ صف/8
آنان مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولى خدا نور خود را کامل مى‏کند هر چند کافران خوش نداشته باشند

ملت شریف و حماسه آفرین ایران اسلامی


مسئولین و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران

اکنون بار دیگر با گذشت سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ،ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی برهمگان ثابت کردند که در شرایط بدر و خیبریم و علیرغم فشارها ،تهدیدها و تحریم های دشمنان خارجی و فتنه گری های برخی عناصر داخلی، ملت قهرمان ایران اسلامی با بصیرت ستودنی خود حماسه سیاسی دیگری در لبیک به ندای ولایت رقم زدند و نشان دادند که ما همچنان تا آخر ایستاده ایم.

 

اما پیام روشن این راهپیمایی عظیم 22بهمن 92 به همه مسئولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی این بود که این ملت همچنان بر آرمان ها و ارزش های خود تاکید دارند و به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی امام راحل(ره): "تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم".و در این مسیر در صحنه خواهند ماند و شعار «هیهات منا الذله» و «مرگ بر آمریکا»آنان پر رنگ تر خواهد شد.

 

ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اعلام میداریم راه حفظ عزت و مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار استحکام ساخت درونی با سبک مدیریت جهادی است و هر اقدامی که با نگاه به بیرون و بدون توجه به استعدادهای درونی و "ما می تواتیم" باشد محکوم به شکست خواهد بود.

 


امید است با توکل بر خداوند متعال و عنایات حضرت حجت(ارواحنا فداه) و عمل به فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی شاهد دست یابی به قله های رفیع آرمان های اسلامی باشیم.انشاالله


والسلام من اتبع الهدی
شورای تبیین مواضع
بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم
23بهمن ماه92
 /924/د102/ج

ارسال نظرات