۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۹۸۶۹۹

علمای اهل‎تسنن لبنان حمله هوایی به پایگاه حزب‎الله را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ دو تن از علمای اهل‎تسنن لبنان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه حزب الله در مرز لبنان و سوریه را محکوم کردند.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی و شیخ احمد قطان از علمای اهل تسنن لبنان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یکی از مراکز حزب الله را به شدت محکوم کردند.

 

شیخ حسام العیلانی، امام جماعت مسجد الغفران صیدا در این باره گفت: بمباران یکی از مراکز مقاومت اسلامی در مرز لبنان و سوریه تجاوزی آشکار به لبنان به شمار می آید.

 

وی از از پافشاری برخی گروه های بر لغو مثلث ارتش، ملت و مقاومت ابراز شگفتی کرد و افزود: هر که در پی لبنانی قوی است باید از مقاومت که درس های فراموش نشدنی به دشمن صهیونیستی داد، حمایت کند.

 

شیخ احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان نیز تصریح کرد: تجاوز دشمن صهیونیسم به لبنان محکوم است. این جنایت در چارچوب تأکید برخی گروه های سیاسی بر عدم ذکر مثلث ملت، ارتش و مقاومت در بیانیه وزارتی رخ داد.

 

وی بر لزوم عکس العمل قاطع دولت لبنان تأکید کرد و ادامه داد: باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که دولت و جریان 14 مارس چه واکنشی در قبال این تعرض از خود نشان می دهند.

 

این عالم اهل تسنن تأکید کرد: برخی جریان ها بهتر است به کم ارزش شمردن عقل مردم لبنان پایان دهند، زیرا لبنانی ها به خوبی می دانند که جواب رژیم صهیونیستی را تنها مقاومت مسلح می تواند بدهد.

 

شیخ قطان با اشاره دستاوردهای مقاومت اسلامی در حفظ استقلال لبنان، گفت: هر که خواهان خلع سلاح مقاومت یا حذف کلمه مقاومت از بیانیه وزارتی دولت جدید است به دشمن صهیونیستی خدمت کرده و در حال تحقق خواسته های این رژیم است./980/ب902/د

ارسال نظرات