۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۹۹۰۶۱

واکنش حماس به قرار دادن این جنبش در لیست گروه‎های تروریستی از سوی مصر

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" اقدام دادگاه مصر به بحث و بررسی قرار دادن این جنبش در لیست جنبش‎های تروریستی را به شدت محکوم کرد.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در بیانیه ای اعلام کرد: قرار دادن حماس در لیست سازمان ها و جنبش های تروریستی اقدامی کاملا صهیونیستی و همسویی برخی طرف ها با این مساله بیانگر همپیمانی آنها با رژیم اشغالگر است.

 

جنبش حماس افزود: این اقدام که ظاهرا قضایی و باطنا سیاسی است، بسیار خطرناک و غیر قابل توجیه است و تنها در راستای خدمت رسانی به اهداف و خواسته های دشمن صهیونیستی است که مقاومت فلسطین را جنایتکار و تروریست می داند.

 

جنبش حماس بار دیگر ضمن تاکید بر اینکه جنبش آزادی بخش ملی است و عملیات های آن تنها علیه دشمن صهیونیستی آن هم در داخل مرزهای فلسطین است، تصریح کرد که ما هرگز از هدف خود دور نخواهیم شد و موضع ما مبنی بر عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها ثابت و غیر قابل تغییر است.

 

این جنبش تمامی مصری ها را به مقابله با طرح های شوم دشمنان برای حذف تاریخ درخشان این کشور در زمینه حمایت از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین فلسطین دعوت کرد.

 

گفتنی است که یکی از دادگاه های مصر طی چندین جلسه موضوع قرار دادن حماس در لیست جنبش های تروریستی را مورد بحث و بررسی قرار داده که آخرین جلسه این دادگاه روز چهارشنبه هفته گذشته بود./982/ب102/د

ارسال نظرات